čtvrtek 7. září 2017

Produkty na rty: rtěnky, lesk, gel na zmatnění - Catrice

Krásný den přeji!

Pokračujeme v sérii testování značky Catrice, od které jsem vyzkoušela mimo jiné i pár produktů na rty. Najdete tu několik originálních kousků, které jinde nenajdete, například zmatňující gel, lip cushion nebo třeba ombré rtěnku.. Jak si ale všechny tyhle zajímavosti stojí?


Lip Cushion - 020 Better Make a Mauve

Není to tak dávno, co houbičkové produkty na rty ovládly svět (určitě si pamatujete Wonderful Cushion ze Sephory?). S jedním takovým kouskem přišla i značka Catrice. Produkt je v silnější tužce, houbička je akorát tak velká, produkt do ní vytlačujete pootočením ve spodní části. Jedná se o něco na způsob lesku na rty. Respektive JE to lesk na rty. Konzistence je příjemná, výsledný efekt je mokrý a mírně lepivý. Pigmentace je obstojná už v jedné vrstvě. Tedy určitě není vysoká jako bývá u rtěnek, ale vzhledem ke konzistenci není vůbec špatná. Odstín mám velmi přirozený, který rty lehce zvýrazní a je využitelný naprosto k jakémukoliv líčení. Hádáte správně, že hydratace je v tomhle případě velmi dobrá. Lesk o rty pečuje po celou dobu, co na nich je. Nečekejte ale žádnou dlouhotrvající výdrž. Je vám asi jasné, že ho budete mít na rtech tak dlouho, než budete jíst či pít. Poté je třeba rty přetřít. Zase ale třeba dlouhé mluvení mu nijak zvlášť neubližuje, což je fajn.

Na lesky moc nejsem, ale světe div se, tohle mě celkem baví. Asi i díky tomu jemnému odstínu. Je pravda, že třeba s výraznou růžovou už bych měla v této podobě trochu problém. Celkem je dostupný v šesti odstínech. Cena je kolem 130 Kč za 3,5 ml. Odstín 020 najdete zde.









Velvet Matt Lip Cream - 040 Plumming Bird

A matné rty jsou další velký boom, který ovládl svět a jelikož i já tenhle trend můžu, těšila jsem se na tenhle kousek. Schválně jsem sáhla po tmavším odstínu, protože těch v matné verzi moc nemám. Ale toto byl krok vedle. Balení je jednoduché, krém nanášíte plochým houbičkovým aplikátorem. To by nebylo až tak špatný, kdyby byla aplikace tohoto podivného produktu jednoduchá, jenže to fakt není. Konzistence je taková zvláštně krémová, je to trochu lesklé, trochu matné. Nanáší se nerovnoměrně, flekatí a výsledný efekt je prostě.. hrozný. Ještě jak je to trochu výraznější odstín, tak jsou ty nedostatky sakra vidět. I když je odstín podstatně jiný než jsem čekala podle obalu. Vypadá to jako tmavší fialovo-vínová, ale na rtech to je spíše červeno-růžová. Pocitově je na rtech příjemný, ale vzhledově příšerný. V jedné vrstvě to můžete vidět na fotkách, ve dvou jsem to ani nefotila, zbytečnost. Nevysušuje, ale ani extra nehydratuje, spíš jako byste na rtech nic neměli. Trochu jiná je to ale s výdrží, ta je totiž sakra mizerná. Jako tohle nevydrží ani půl hodiny a to i bez pití či jídla!  Od středu rtů se ztrácí téměř okamžitě a postupuje to k vnějšímu okraji rtů každou minutou. Jednou jsem si ji vzala na natáčení videa a než jsem těch dvacet minut natočila, tohle bylo fuč.

Fakt nic moc. Obrovské zklamání. Mizerná aplikace, mizerný výsledek a nejhorší výdrž. Stojí kolem 90 - 100 Kč za 3,4 ml. 






Ultimate Colour - 020 Maroon 

A trochu to zase vyvážíme něčím povedenějším. Rtěnky jsou u této značky celkem sázka na jistotu, takže když jsem si mohla vybrat, šla jsem do toho. Sáhla jsem po přirozeném nude odstínu 020, což je velmi jemná a přirozená barva s lehkým oranžovým nádechem. Obal má jednoduchý, černý. Není na něm co zkazit, není na něm co rozbít. Je to nezničitelná klasika. Líbí se mi vyražené logo přímo na rtěnce. To je takový ten nepodstatný detail, který však vykouzlí úsměv na tváři. Rtěnka je krémová, po rtech vyloženě klouže, v konečném efektu je pak lesklá. Nezalézá do vrásek ani nezvýrazňuje nedokonalosti. Velmi dobře hydratuje, takže pokud trpíte na vysušování, tohle by se vám mohlo líbit, tahle rtěnka tomu zabrání. Zase ale na druhou stranu nečekejte žádnou mega dobrou výdrž. Mizí rovnoměrně a nenápadně, to jo. A máte-li to bez pití a jídla, tak na nich vydrží možná i ty dvě hodinky, ale jakmile se pustíte do občerstvení, tak je fuč. 

Jako není to úplně top, ale příjemná je velmi a nevím-li co na tu hubu chci, sáhnu po ní velmi ráda. Navíc díky nenápadnému odstínu je to přesně ten kousek, který můžete nosit po kabelkách a použít kdykoliv a kdekoliv klidně i bez zrcátka :) Cena opět kolem 100 Kč za 3,8 g, najdete ji i tu.







Ombre Two Tone - 050 Please Tell Rosy

Jakože cože? Ombré rtěnka? Jo! Jednu takovou má tuším i Benefit a upřímně, tenhle trend jsem úplně nepochopila, ale nebyla bych to já, abych to nezkusila. Rtěnku seženete v šesti barevných variantách, já ji mám v sytě růžové. Tedy v sytě růžových. Jsou tam totiž odstíny dva, od toho je to ombré. V černém obalu naleznete vysunovací rtěnku, která se ze tří čtvrtin skládá z opravdu typické růžové a v poslední čtvrtině, ve špičce, najdete tmavě růžovou. V tom se má ukrývat to tajemství. Na rty tak máte k vnějšímu okraji rtů nanést tmavou, do vnitřku potom světlou, olalá, máte ombré. Jenže, kdyby to šlo tak jednoduše! Respektive ono to není těžké jo, ale ten výsledek prostě není takový, jak se prezentuje. Většinou totiž u krémové rtěnky, jakou tahle fakt je, nedosáhnete žádné hranice, která by viditelné ombré vytvořila. Navíc ač to tak nevypadá, tak barevný rozdíl mezi odstíny je minimální a přechod na rtech díky tomu skoro neviditelný. A stejně se odstíny spojí, kdybyste toho nechtěli docílit tak nesmíte promnout rty ani se v podstatě rty dotýkat. No prostě to ombré tak úplně nefunguje. Bez ohledu na ombré je však rtěnka příjemná. Je velmi krémová, výsledný efekt je lesklý. Je i příjemně hydratační, ale zase na úkor času. Slézá postupně od středu rtů a to během poměrně krátké doby. Mívám ji snad do půl hodinky pryč, takže nic moc.

Tenhle kousek mne tedy nenadchl a úplně po něm mé srdce neprahne. Cena kolem 130 Kč za 2,5 g, ke koupi i tady.








Instant Lipstick Mattifier

A do pětice všeho dobrého. No vlastně o dobrém se ani tady nedá moc mluvit. Tohle je hodně zvláštní produkt. Nic podobného jsem dosud v prodeji nezaznamenala. Jedná se o čirý gel, který má zmatnit jakoukoliv rtěnku. Píši úmyslně že má, protože to nečekaně nedělá. Konzistence je zvláštní, je to něco mezi gelem a želé. Trochu mi to připomíná i bázi pod oční stíny. Je to maličko lepivé. Vůně žádná, chuť žádná a bohužel i efekt žádný. Zkoušela jsem na několik lesklých rtěnek a všimla jsem si jen velmi nenápadného výsledku. Vlastně jo, všimla jsem si jednoho výsledku a to akorát tak rozmazání rtěnky pod tím. Když už se mi tenhle gel povedlo nanést obstojným způsobem, tak jsem si rozhodně nevšimla, že by byla rtěnka najednou matná, spíš šlo jen o tak trochu sametový finiš. A tím to končí. A že by to nějak prodloužilo výdrž, to jsem tedy fakt nezaznamenala.

Za mě tedy rozhodně můžete tento produkt dál míjet, aniž by vás to mělo mrzet. Kupte si rovnou matnou rtěnku. Cena za 5 g je cca 120 Kč, k zakoupení ho najdete i tady.






Si tak říkám, že z těch produktů na rty tu nemám moc oblíbenců. Překvapením je, že nejvíc mne zaujal zrovna lesk na rty, které normálně moc nemusím :D A tedy ta nude rtěnka je fajn, tu nosím od té doby v kabelce a sahám po ní skoro pořád. Tyhle dva kousky klidně omrkněte, ale jinak asi o nic moc nepřicházíte.

A co vy a tyhle výrobky? Máte s nimi někdo zkušenosti? Zaujal vás některý z nich?

*PR produkty poskytnuté zastoupením Catrice

14 komentářů:

  1. Líbí se mi rtěnka v odstínu 020 Maroon :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je moc příjemná, dobrá volba pro sušší rty :)

      Vymazat
  2. Rtěnka má krásný odstín. Nad tím zmatňovačem jsem v drogérce stála už několikrát, a jsem velmi ráda, že jsem si ho nakonec nevzala. :/ škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A dělá ti to ombré? :D Já prostě nikdy toho efektu nedosáhnu, ale možná je to i tím, že mám tak úzké rty, že tou tmavší růžovou ani rty nepřejedu :D :D

      Vymazat
  4. Jednu z těch ombré rtěnek jsem si koupila, protože jsem byla strašně zvědavá na ten efekt. Ale ať jsem to zkoušela jak jsem chtěla, tak na rtech žádný ombré efekt nebyl. Čímž pro mně ta rtěnka tak trochu ztratila na přitažlivosti, no..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten samý problém no :D Kdyby mi aspoň trochu na rtech držela, ale ona ani to.. :(

      Vymazat
  5. Ta matnící blbost mi byla hned jasná už od začátku... :D

    https://gabulka-lovelygirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky jsem něco podobného čekala, ale tak zkusit se má všechno... :D :)

      Vymazat
  6. Teda na rty produkty nic moc. Já mám jeden odstín rtěnky od Catrice a ta je v celku fajn. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty klasické rtěnky vůbec špatné nejsou :) Jen mi na rtech nevydrží dlouhé hodiny, s čímž u nich teda ani nepočítám :D :)

      Vymazat
  7. Ten "zmatňovač" mě mrzí, doufala jsem, že až se u nás tohle objeví, bude to pecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tomu zase tak nějak od začátku moc nevěřila :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)