pátek 1. září 2017

Příjemná péče krémů Nivea Care

Krásný den vám přeji!

Jedeme dál a mrkneme se na další velmi příjemnou záležitost, kterou jsou nejnovější přírůstky do rodiny z tělové péče Nivea. Nivea krém v modré plechovce zná snad každý, odlehčenou variantu v bílých kelímcích určitě znáte taky, ale všimli jste si již kombinace těchto dvou krémů, modro-bílé verze Nivea Care? Seženete ji rovnou ve třech velikostech (50, 100 a 250 ml), takže může být s vámi vždy a všude..




Krémy mají ve všech velikostech stejné balení - pěknou modro-bílou pixlu se šroubovacím víčkem. Vůně krémů je naprosto typická pro péči této značky. To znamená krásná, jemná, lehká pudrová parfemace, kterou znají snad všichni :) Já ji rozhodně můžu. Zatímco krém v modré plechovce je hodně výživný a mastný a bílý Soft zase velmi rychle vstřebaný a nenápadný, tato verze je přesně někde uprostřed. To znamená, že krém není ani mastný, ale ani to není ten typ krému, o kterém po minutě nevíte a vaší pokožce nic nedá. Je výživný a zároveň se rychle vstřebává a nezanechává na pokožce žádný nepříjemný film. Zdá se to býti jako nevídaná kombinace, že? Ale je to tak. Má takovou lehce našlehanou krémovou texturu, je neuvěřitelně lehký a mazat se jím je velmi příjemné. Trošičku chvíli vidíte, jak se kůže leskne díky obsaženým olejovým složkám, ale nijak nepříjemně to nepocítíte. Žádné lepení nebo umaštěný pocit. Na dotek jen velmi jemná pokožka, k tomu krásně provoněná a velmi dobře vyživená. Nebojte se krému ani během teplejších dní. Měla jsem ho s sebou na dovolené v těch největších tropech a naprosto skvěle to se mnou zvládl. Na těle byl příjemný za každé situace.





Takže, co vám budu povídat, tyhle krémíky mi přijdou naprosto skvělé. Mám ráda i původní modrou verzi, ale občas je to na mě prostě až moc mastné a třeba na cesty mi to tolik nevyhovuje. A právě proto je tu tenhle krém, který tento problém vyřeší a přitom je stejně úžasný (ne-li lepší!). Seženete v drogériích. Malé balení stojí kolem 50 Kč, střední kolem 70 Kč a velký kolem 100 Kč, pokud se nepletu. Seženete je běžně v drogériích.

A co vy a Nivea Care? Zkoušeli jste? Zaujali vás?

12 komentářů:

  1. Klasický krém Nivea v modrém kelímku se snažím mít po ruce v zimě, to mi vyhovuje, ale tyhle krémy vypadají jako skvělá alternativa po zbytek roku, to nejmenší balení si určitě pořídím:-) Koupila bych si i ta větší, ale trochu mně brzdí má zásoba mazadel, takže tak:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo jsou právě fajn, dají se použít i na cestách nebo v létě když je hic a člověk nechce nic zatěžujícího, ale zároveň chce vyživit pokožku.. prostě fakt super a upřímně se mi zamlouvá líp než modrá verze :) :D

      Vymazat
  2. Tuhle klasickou značku mám velmi ráda a tyhle krémy i ty klasické v plechovém kalíšku jsou mými oblíbenci vždy v zimním období :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty jsou ideální! U téhle je super, že se dá použít i v létě :)

      Vymazat
  3. Tieto krémy od Nivei som mala tú česť vyskúšať a sú naozaj skvelé! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Klasická modrá Nivea v plechovce u mě nikdy nesmí chybět. Používám ji večer na ruce a v poslední době i na nohy po holení. A tuto novinku používám na tvář a je skvělá. Zkoušela jsem různé krémy, ale během dne se mi vždycky objevila na tváři suchá místa, ale s tímto ani jedno. Mám 100ml balení, ale už mi dochází, takže si chci do práce pořídit 50 ml a domů 250 ml.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teď taky používala modrou na ruce a nohy, je prostě super výživná, takže tohle skvěle zvládne :) v těch teplých dnech pak byla na tělo super právě tahle verze :) a teď mám zase ta modrá mléka a ty jsou taky příjemná! Nivea prostě krémy umí!

      Vymazat
  5. Modrá Nivea je prostě klasika, pro mě je trošku nostalgická i ta její vůně. Přesně ale jak čtu i v komentářích, v létě je moc hutná. Od této značky jsem vyzkoušela nicméně i jiné, lehčí krémy, které vozím v létě hlavně na dovči a asi jsem neměla žádný, který by mi nevyhovoval. Poměr cena/kvalita super. Podívám se i na tuto verzi, děkuji za tip. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je na dovču super ;) teď používám ještě ta nová modrá tělová mléka a ty jsou taky krásně lehoučká (a voňavá)! Klasickou vůni Nivei miluji! Včera v Berlíně jsem zjistila, že dokonce mají i svíčky a parfém této vůně! :-O Jen škoda, že to není u nás :(

      Vymazat
  6. Tak Nivea je stará dobrá klasika, budu muset i já tento krém vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)