čtvrtek 31. srpna 2017

Kosmetický haul: Nákup na Dekorativka.cz

Krásný den vám přeji!

Tento týden již druhé video. To koukáte, co? No jo, nová kamera dělá divy! Hned je totiž to natáčení jednodušší, zábavnější a pohodovější a tak stále vymýšlím, co pro vás připravím a už teď se těším na další natáčení! Dnešní video bude v podstatě taková obnož rubriky Kosmetických novinek a bude se týkat nákupů na e-shopu Dekorativka.cz. Musíme odlehčit novinkovému videu, protože by jinak bylo asi tak na hodinu :D U spousty věcí vám už můžu prozradit i nějaké ty první dojmy, takže je to takové dva v jednom.



Celkem jsem se rozšoupla, co vám budu povídat, na Dekorativce se nakupuje jedna báseň a věci mi padají do košíku samy :D Naštěstí jsem měla ještě poukaz od kamarádky, takže jsem své peněžence trochu odlehčila. Celkem mi přišel balíček s patnácti kousky. Achjo, je to se mnou marný!


Sáhla jsem po pár přírodních věcech značky Soaphoria. To abych ze sebe měla lepší pocit, že na sebe nepatlám jen samou chemii :D Koupelové věci miluji, tak jsem si konečně domů pozvala i bombu do koupele této značky. Jmenuje se Levandulové pole a jak název sám napovídá, voní po levanduli. Trochu překvapená jsem byla u produktu Kokoska na cestu, u kterého jsem si díky popisku myslela, že půjde o krém na ruce. Čekala jsem příjemný krém, který hodím do kabelky, ale dorazil čistý kokosový olej. Využiji ho, to se nebojím, ale název a popis mi přišel trochu zavádějící a není to přesně to, co jsem čekala. Posledním úlovkem této značky je balzám na rty Vanilka. A tady jsem zase čekala trochu něco jiného, i když pouze ve vůni. Vanilka? Ale kdeže, voní to jako kokos! I to já můžu, takže v tom nevidím problém a díky příjemné konzistenci a vyživovací schopnosti si balzám určitě užiji. S přírodou tímto nekončím a mám tu ještě tělový peeling Body Boom s "příchutí" kokosu. Peeling je kávový a už teď se nemůžu dočkat až si ho s sebou vezmu do sprchy. Balení tedy do koupelny trochu nešťastné, ale to nějak zvládnu. Radost jsem si udělala malým antibakteriálním gelem Bath & Body Works. Všichni o nich básní, tak jsem si to musela taky zkusit a víte co? Už to chápu! Ony jsou totiž nejen nejvíc roztomilé, ale i krásně voní! Dlouho a intenzivně. Jen jsem si vybrala trochu špatnou verzi se třpytkama, ale naštěstí to není tak zlé. Pak je tu na zkoušku další pár řas. Zkusila jsem vzít za pár kaček řasy od Technic a musím říci, že se mi délkou a tvarem zamlouvají daleko víc než ty z minulého nákupu od Ardellu. No a když už řasy, tak i pořádné lepidlo. Jaké jiné než DUO? Tak uvidíme, jestli je fakt tak úžasné. Ani tentokrát mne nenechala chladnou značka E-Style a musela jsem něco objednat. Volba padla na lak na nehty v krásné mint barvě a konečně alespoň jeden stín z kolekce Metallic Chic. Jsou dost chválené a i tentokrát se mi potvrdilo, že E-Style stíny umí! Mám odstín 04 Fine Roses, což je přesně podle mého gusta, krásná metalická pudrově růžová. Stín je skvěle pigmentovaný, nepráší, velmi dobře se s ním pracuje a perfektně drží. Prostě pecka. 


A pak je tu kupa věcí od Makeup Revolution. Důvod je jednoduchý. Koupila jsem produkty této značky nad 500 a dostala jsem další nálož této kosmetiky v tzv. Mystery Bagu. V tomhle balíčku vám přijde nějaké to kosmetické překvapení a řeknu vám, že mi přišlo doopravdy parádní překvapení. Nejdřív ale k tomu, co jsem si koupila. Už asi rok jsem toužila po paletce Fortune Favours The Brave, kterou dávaly dohromady i blogerky. Najdete v ní 30 očních stínů. Matných i třpytivých, světlých a nenápadných i výrazných tmavých. Je tam prostě vše. Paletka vypadá nádherně a já jsem z ní pořád ještě paf. A tak jsem ji prostě musela mít. Kvalitou to není ve všech případech na první dobrou, ale většina jich je hezky pigmentovaná a moc dobře se s nimi pracuje. Abych měla nákup nad 500 Kč, přihodila jsem ještě rtěnku v odstínu Treat. Za padesát korun není špatná. Je hodně krémová a na rtech dlouho nevydrží, ale u tohoto odstínu je pigmentace fajn. Zatímco u odstínu Sweetheart, který mi přišel právě v Bagu je to o dost horší. Pigmentace je hodně bídná a spíš je to balzám než-li rtěnka. Velmi milým překvapením je však mono stín v odstínu Limitless. Je to metalický, hodně pigmentovaný stín, který při aplikaci lehce práší, ale práce s ním není špatná a výdrž je dobrá. Hlavně se mi hodně líbí odstín, zase trefa do černého. Další kousek, co jsem tam našla je tekutá rtěnka/lak na rty Salvation Intense v odstínu Paparazzi. Ten už doma mám, takže z tohoto důvodu zůstal jediný nerozdělaný a poputuje dál. A to nejlepší nakonec. Největším překvapením Bagu byla paletka Protection. Čekala jsem, že najdu nějaké nevyužitelné kousky, které třeba nemůžou prodat, ale že mi pošlou celou paletku a ještě v bezvadným odstínu Medium, to jsem vážně nečekala. A co paletka obsahuje? Tři odstíny korektoru, kompaktní pudr a konturovací trio - bronzer, tvářenku a rozjasňovač. Konturovací trio této značky je mým každodenním pomocníkem už snad dva roky, takže tyto produkty důvěrně znám a proto jsem je tak ráda v paletce našla! Za mě rozhodně velký palec nahoru.

Balíček přišel jako vždy perfektně zabalený, aby se nic nerozbilo. Obsahoval vizitku, vzoreček a jako tradičně i mini pytlíček bonbonů Haribo. To už je taková tradice, že je v zásilce vždy najdu. I taková malá drobnost potěší :) Tentokrát jsem se tedy podělila a aspoň něco z balíčku věnovala příteli :D Tak a mám na chvíli zase vybráno, i když jsem koukala, že přibyla zase další kupa novinek, mezi nimi třeba i značka Flormar. Sakra, proč mi to dělají? :D Ale já se udržím a zatím se zaměřím na poctivé testování novinek, abych vám mohla co nejdříve připravit recenze.

A co vy a e-shop? Nakupujete tam? Zaujalo vás něco? Máte s něčím zkušenosti?

4 komentáře:

  1. jú, ten antibakteriálny gél na ruky by som hneď skúsila :) must-have na každý deň!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super! Používám ho častěji než je potřeba! :D Jen příště fakt verzi bez třpytek, není to nic moc :-/

      Vymazat
  2. Antibakteriální gely Bath and Body Works naprosto zbožňuji, ty vůně jsou neskutečné, jen ty třpytkaté verze mně moc neoslovují, protože na co pak sáhnu, tam zanechám třpytivou stopu:-D
    Ale jinak krásný nákup, samé úžasné věcičky, teď jsem si dělala radost v jednom kuse, tak se musím mírnit, ale jako hned bych si taky něco objednala:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já netušila, že je tenhle se třpytkama :D příště taky sáhnu po klasickém.. ale zase mi to nevadí tolik, abych si ho neužívala, je to super pomocník! :) Já jsem se teď taky rozšoupla, tak se musím taky začít krotit :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)