úterý 4. července 2017

Biopha odličovací pleťová voda

Krásný den vám přeji!

Já vám mám pořád co ukazovat, nebojte se! :) Konečně se dostalo na Odličovací pleťovou vodu na obličej a oči značky Biopha. Nevím, zda tuto přírodní značku znáte nějak víc, ale některé její produkty seženete běžně v drogériích. Já jsem ji nikdy blíže neprozkoumávala, ale někdy v loňském roce to za mě vyřešila kamarádka, která mi darovala tenhle kousek. Tak jsem si zase trochu rozšířila obzory..




Oficiální popis: Přírodní odličovací pleťová voda s obsahem aloe vera a extraktu ibišku v bio kvalitě. Oftalmologicky testovaná. Jemně odstraňuje make-up a nečistoty, vhodná i na odlíčení velmi citlivých očí. Zanechává pleť rozzářenou a bez napětí. Pomocí vatového tamponu naneste na obličej, jemně vmasírujte a odstraňte nečistoty. Bez parabenů, silikonů a umělých barviv.

Zní to báječně, zase něco trochu víc přírodního. Trochu matoucí mi přijde popisek na obale, kde se píše "lotion" a jako "mléko" se to vážně nechová, ale český popisek už mluví o pleťové vodě, takže dobrý. To je totiž naprosto odpovídající, jedná se o klasickou čirou pleťovku. Líbí se mi praktické balení s pumpičkou. V tomhle případě povedenou pumpičkou, která dávkuje menší množství, takže si můžete spotřebu lehce korigovat a zároveň nestříká a necáká okolo, takže nepřijde ani kapka nazmar. Překvapilo mne, jak z toho zavání alkohol, je tam sice až na pátém místě, ale já ho v tom cítím docela dost. V podstatě to je celá vůně, jen takový čpící alkoholovo-bylinkový opar. No, to není to, co jsem čekala, ale budiž. Voda má bez potíží odličovat nejen pleť, ale i oči, což tedy musím bohužel vyvrátit. Na očích je mi mírně nepříjemná, není to sice žádné nepříjemné štípání či pálení, ale jen lehký tlak, který prostě cítíte. Kdyby ale aspoň zvládla rychle ten oční make-up stáhnout, asi bych to i přežila, ale ona to nezvládá. Sice vrchní vrstvu sundá, ale řasenku pořádně stáhnout nedokáže. Vždycky vám nějaká ta barva mezi řasami zůstane a ten tlak v očích k tomu. Ne-e, k očím nepoužívat. Za to ale na pleť je to kanec, krásně totiž sundá veškerý make-up z tváří a to opravdu důkladně. Což je zajímavé, že? Oči nezvládne, ale z pleti sundá všechno! Tampóny jsou po očištění jako prase a pleť naopak příjemně vyčištěná bez jakéhokoliv pnutí, štípání či začervenání. Dostavuje se jen mírné lepení, které po chvíli ustává. Pleť nevysušuje, ale ani výrazně nehydratuje. Navíc vcelku pomalu ubývá, jsem čekala, že ji tu budu mít sotva měsíc a ono už je to měsíc a něco a jsem sotva v půlce. To by i šlo!



Sečteno podtrženo, pleťová voda mě překvapila a já vám ani nevím, jestli mile či nemile. Make-up stáhne velmi úspěšně a to oceňuji, na druhou stranu jsem zklamaná z parfemace a mírného lepení. A pro někoho může být mínus i horší odstranění očního make-up. To mi až tak nevadí, jelikož stejně na oči používám dvoufázové odličováky. Takže nechám na vás, jestli vás zaujme nebo ne. Já se přiznám, že ji znovu asi nutně nepotřebuji a představovala jsem si trochu něco jiného, i lepšího. Micelární vody mi jsou příjemnější, i když zase chápu, to není nic eco friendly. Přiznám se, že kde se dá sehnat přímo tahle pleťová voda nevím, v DM už ji nenajdete (tam najdete sprchové a intimní gely nebo kuličkové antiperspiranty), možná v Rossmannovi nebo Tetě? Nebo na internetu, například zde nebo tady. Cena bude kolem 100 Kč za 200 ml.

A co vy a Biopha? Máte s touto značkou zkušenosti?

12 komentářů:

  1. Už som ju videla, ale ešte s ňou nemám žiadnu skúsenosť :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni toho mají víc, ale je to celkem "nenápadná" značka :)

      Vymazat
  2. Se značkou zkušenost nemám, ale už jsem ji někde zahlédla a vím, že mají v nabídce myslím i deodoranty, ale nijak hlouběji mně tahle značka nezaujala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo deodoranty mají, v DMku jsou, myslím, v prodeji minimálně dva :)

      Vymazat
  3. Se značkou zkušenost nemám a díky tomu lepkavému pocitu bych si tento výrobek asi ani nekoupila. Osobně nemám ráda, když mi pleť po odlíčení lehce lepí...:-(
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo tak to nemá rád asi nikdo :-/ :D V tomhle případně to není tak hrozný a pleť pak ještě stejně oplachuji ve sprše, ale bez toho by bylo rozhodně líp :D

      Vymazat
  4. Štve mě v ní ten alkohol, i když to je prostě nešvar přírodní kosmetiky obecně. Mně ten alkohol v odličovadlech prostě na pleti vadí, takže nevyzkouším. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, přesně s tím mám taky problém, proto asi zrovna přírodní pleťová kosmetika mě tolik neláká :-/ :D

      Vymazat
  5. Značku znám, ale popravdě mě tohle ani moc neláká. Jelikož má lepivý pocit, což jako v podstatě moc ráda nemám, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemá rád asi nikdo, bez toho by to bylo rozhodně příjemnější :)

      Vymazat
  6. tak ta parfemace by mě asi odradila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No fakt to není nic moc :-/ Ale přesně jak píše Stáňa, u přírodní kosmetiky se ten alkohol objevuje celkem často :(

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)