sobota 24. června 2017

Fairy Spell aneb jednorožčí limitka laků - Maybelline

Krásný den vám přeji!

Je čas vám představit Fairy Spell, laky na nehty z limitované kolekce Colorama od Maybelline, dokud je ještě možné je sehnat. Asi to totiž nebude trvat dlouho a budou ještě beznadějněji vyprodané než jsou nyní :D Už ve videu jsem říkala, že v této limitce laků naleznete čtyři odstíny, z toho dva krémové barevné laky a dva efektové top coaty. Já jsem si jako první koupila mint lak, odstín č. 492 a po pár dnech už šel se mnou domů i duhový top coat č. 497. No řekněte, dá se mu odolat?




Odstín 492 je krásná krémová mint barva, která vypadá na každé ruce hezky a pěstěně. Zaručeně nejvíc vynikne teď v létě na opálených tlapkách ;) To se mě sice netýká, ale i tak si jeho parádu užívám. Lak má konzistenci akorát, i když možná o chloupek hustší bych snesla. Štěteček je fajn a dá se jím lakovat vcelku přesně. Asi budou mít někteří z vás obavy z krytí, vzhledem ke světlému odstínu, ale naprosto bez obav, protože velmi pěkně kryje ve dvou vrstvách, které můžete vidět i na fotkách. Schne průměrně rychle, řekla bych tak pět až deset minut než se můžete věnovat běžným činnostem. Trochu problém u tohoto laku mám s tím, že se snad při každém použití (a to jsem ho na nehtech měla už několikrát) tvořily bublinky. Nesnáším je a vadí mi, i když jsou viditelné jen z velké blízkosti a v podstatě o nich vím jen já. Zatím se mi nepodařilo nalakovat ho čistě bez nich. Škoda. Překvapivá je ale výdrž, čekala jsem tak den, maximálně dva, než se špičky oloupou, ale on v klidu drží ty tři až čtyři dny, což je dobré. A k tomu když se špičky začnou odrbávat, tak je to vcelku nenápadné a neviditelné, díky světlému odstínu, takže ho snesu i těch pět dní :D Takže jo, lak je celkem fajn, jen ty bublinky by si mohl odpustit a možná o chlup rychleji schnout. 




Jednorozčí top coat 497 je už potom jen ozdůbka, kterou jsem nutně musela mít, protože se na něho hezky kouká. Zase ale jako upřímně, použila jsem ho zatím jenom dvakrát a nějak ho nepotřebuji mít na nehtech furt :D Asi pořád ještě hledám i barvičky se kterými mi učaruje :) Použít by se dal určitě i samostatně, ve dvou až třech vrstvách sice nebude plně krýt, ale bude to dostačující pro jeho efekt. Ten "duhový" efekt je mimochodem trochu slabší než jsem čekala, jsou to spíš jen maličké stříbrné třpytečky, žádná barevná duha to úplně není. Schne rychle, řekla bych že i rychleji než barevný lak. A výdrž asi nějak hodnotit nemá smysl, když jsem ho zatím používala pouze na dalších lacích. Je to takový zajímavý doplněk, který prostě mít "musíte", ale ve finále pak možná stejně jako já zjistíte, že byste dokázali žít i bez něho :D


A stále ještě zvažuji, že si koupím i ten jemný růžovoučký, nějak mi pořád nedá spát. Jediné, co mě nechává v klidu je druhý top coat, který obsahuje glittery v černo-stříbrné barvě, pokud se nepletu. To už doma mám a moc nepoužívám, takže ten nepotřebuji. Jinak se tahle limitka tedy povedla, ať už designově, kdy mne ty lahvičky prostě táhnou k sobě nebo odstíny. Kvalitou bych mluvila o průměru. Znám lepší, ale zase i horší laky. Rozhodně jsou použitelné a za cenu 39,90 Kč je to příjemná záležitost. Pokud je tedy ještě potkáte a ty pastelové tóny vás zaujmou, neváhejte. 

Co vy a limitka laků na nehty Fairy Spell? Zaujaly vás? Odnesli jste si některý?

16 komentářů:

  1. Já jsem si koupila růžovoučký, mátový a stříbrný top coat k tomu. Porušila jsem své předsevzetí, že už si nebudu zbrkle kupovat každý nový lak, který se mi zalíbí. Tomu se nedalo odolat, letní barvičky a na to třpytky:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám stejné předsevzetí, takže v klidu ;) :D Ale ono se těmhle fakt odolat nedalo :) A jsem rozhodnutá ještě vzít ten růžový! :D

      Vymazat
  2. Tento odstín je hodně pěkný :) No budu muset na tuhle řadu mrknout!

    OdpovědětVymazat
  3. Ten top coat vypadá moc dobře. Samotný odstín 492 se mi moc nelíbí ale s top coatem vypadá skvěle. Mě moc tyhle trendy neberou a hlavně co se týče laků, jsem líná lakovat si nehty. Jako líbí se mi, klidně bych si to koupila ale není to must have.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U laků trendům taky moc nepodléhám, ale tyhle se mi prostě líbí :D Ten top coat bude hezký třeba i s tou růžovou nebo fialkovou.. :)

      Vymazat
  4. Mňa nejak nezaujali, jednorožce idú úplne mimo mňa :D

    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jinak jednorožce taky míjím, ale tohle se mi líbí :)

      Vymazat
  5. vyzerajú pekne zvlášť aj spolu, zaujímavá kombinácia :) ja som v poslednom čase skôr na laky bez trblietok, ani neviem prečo... :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já poslední dobou taky! Mám nějaké tlumené období :D Ovšem tenhle mě do toho zase trochu vpravil :)

      Vymazat
  6. Kúpila som si práve ten modrý a chcela som aj top coat, ale u nás ho už nemali :(
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty rychle zmizely a k nám na prodejnu už se taky ani nevrátily :(

      Vymazat
  7. Sleduji Ivet Eliška 🙂, fb Iveta H. Balíčky jsou oba fajn ale asi 1...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím ale přihlásit se k příspěvku se soutěží! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)