čtvrtek 18. května 2017

Tisková konference e-shopu Demdaco.cz

Krásný čtvrteční den, moji drazí!

Poslední den dovolené jsem strávila u počítače přípravou nových článků pro vás, protože pak zase začne fofr. První, který jsem se rozhodla připravit a ještě dnes zveřejnit, bude tenhle o mém včerejším výletě do Prahy, kam jsem zase po čase vyrazila. Byla jsem pozvaná na oficiálně první tiskovou konferenci e-shopu Demdaco.cz, což mne moc potěšilo a ráda jsem nabídku přijala.



Konference se konala v prostorách hotelu Kings Court u Obecního domu, v Ballroomu Franze Josefa I., což je neskutečně nádherný dobový sál. Z té krásy mi vážně přecházel zrak. Místnost byla plná zlatavého světla, všechno skvěle připravené ke konferencování včetně "kouzelných koutků" s produkty jednotlivých značek. E-shop se zaměřil na představení deseti značek ze svého sortimentu, takže se mi dostalo opravdu spousty informací. Velmi oceňuji i fakt, že se konference účastnili nejen majitelé e-shopu paní Kateřina a pan Petr Melicharovi, ale také pět zástupců (ve většině případů přímo majitelů!) značek! A doplním faktem, že se jedná o zahraniční značky, takže přijeli zástupci z Francie, Portugalska či Velké Británie. Všechna čest, tohle se opravdu povedlo. Ale dost rozplývání se nad organizací, která se neskutečně povedla, teď vám chci předat pár informací o jednotlivých značkách, tak doufám, že vás to bude bavit! :)


Začnu samotným e-shopem, který se rozjel v roce 2005. Vznikl velmi zlehka a prvním impulsem byly andělé značky Willow Tree, které paní Kateřině učarovaly natolik, že se s manželem rozhodli stát se jejich distributory na našem území. Postupně se k tomu přidaly mýdla, éterické oleje a přírodní kosmetika z různých koutů světa. Nabalily se na to i svíčky a prostorové vůně a Demdaco, jak ho známe dnes, je na světě :) 

Jak jsem říkala, značek se nám představilo celkem deset. Pět značek představili přímo jejich zástupci formou prezentace, dalších pět jsme si mohli "poňuchat" na stolcích, případně se na cokoliv zeptat kohokoliv z týmu Demdaco. 


První značkou, která se nám představila svojí prezentací, byla Castelbel. Pochází z Portugalska z městečka Castelo Maia, které leží v blízkosti Porta. Značka začínala výrobou mýdel, ovšem netrvalo dlouho a brzy po mýdlech se nabídka rozšířila i na spoustu dalších kosmetických výrobků a bytových vůní. Kvalitní ingredience převážně z místa výroby se zde skloubí s originálním a opravdu okouzlujícím designem. Balení této kosmetiky se inspiruje například známými turistickými místy v Portugalsku (resp. v Portu a okolí) jako je třeba Portské nádraží. Za mě designově rozhodně nejrozkošnější značka!




Už nějakou chvíli je mi známa značka Le Petit Olivier, ale díky zástupkyni této značky, která dorazila z Francie, jsem ji mohla poznat víc. Le Petit Olivier (mimochodem když to vyslovuje rodilý mluvčí, zní to nádherně!) vznikla v roce 1996 díky dvěma přátelům, kteří pracovali v kosmetickém průmyslu. Je z části inspirována značkou Loccitane, která jak víte, je ve Francii hodně oblíbená. Stejně jako ona pochází z Provence, ovšem na rozdíl od ní má být dostupnější. Zároveň má ale zachovávat kvalitu přírodní kosmetiky. Značka patří ve Francii mezi velmi oblíbené a známé a je zde poměrně dobře dostupná. Cestu si našla i do světa, kde se na mnoha místech dá objevit i v drogériích či parfumériích. Nejznámější je řada s olivou, následovaná řadou s bambuckým máslem či arganovým olejem. 



Percy Nobleman je asi nejmladší značkou, která se zde objevila. Ovšem za ty tři roky, které působí na trhu, na sebe stihla strhnout velkou pozornost a slaví obrovské úspěchy! Zejména ve Velké Británii, odkud pochází. Asi je vám jasné, že se tentokrát nejedná o nic pro dámičky. Tato značka se totiž zaměřuje na naše protějšky. A proč slaví takový úspěch? V době, kdy začaly frčet ve velkém plnovousy, totiž přivedli na svět produkt, který na trhu chyběl - olejíček pro péči o vousy. A Percy je na světě, za tu dobu se rodinná firma rozrostla  a slaví úspěch se spoustou dalších produktů v péči nejen o vousy, ale i o pleť či vlasy. Prodává se v Británii například v řetězcích Boots a jestli se nepletu tak i v Douglas parfumériích. Značka přišla i s vlastním komiksem o Percym, který má být ukázkou sofistikovaného, vždy upraveného, britského gentlemena. Musím uznat, že tahle značka v sobě má určitou noblesu a strašně mě zaujala, i když nejsem chlap :D A člověk který za značkou stojí? Neuvěřitelný sympaťák!



Další britskou značkou, kterou nám představila manželka majitele, je Fikkerts. Tato kosmetika má ze všech představovaných nejdelší tradici, kdy už více než 100 let inspiruje krásami anglického venkova. Byla založena dvěma chemiky, kteří z počátku vyráběli léčiva, ale časem se přeorientovali na přírodní kosmetiku. Dodnes je značka v rukou potomků zakladatelů. Fikkerts působí neskutečně čistě a kvalitně, od prvního setkání s ní víte, že využívá opravdu kvalitní suroviny. Firma je součástí sdružení (asociace či co to je) The Royal Botanic Gardens, KEW, což je údajně v Británii dost kapacita. V nabídce se i tentokrát sejdete se spoustou tělové péče, včetně solí do koupele, pěn do koupele či esenciálních olejů. Moc se mi líbí ty čisté "lékarnické" obaly, které mají připomínat historii značky. Z části mi připomíná Kiehl's, co vám? :)




Poslední prezentovanou značkou byla The Scottish Fine Soaps, která, jak název napovídá, pochází ze Skotska. Opět přírodnější kosmetika a stejně jako Castelbel i ona začínala výrobou mýdel. Jejich výroba, kromě toho, že je manufakturní, je jiná v tom, že vyrábí několikrát přepuštěná mýdla, čímž se zlepšuje jejich kvalita. Mýdla jsou pak "vyleštěná" a dlouho vydrží jak mýdlo samotné tak i vůně, která zůstává stále stejně intenzivní až do jeho celkové spotřeby. Jo a navíc mají mýdla krásně balené v plechovkách! Zase další nádhera, ze které vás bude přecházet zrak. Jeden krásný obal vedle druhého, kromě mýdel tu objevíte spoustu dalšího od krémů na ruce po přípravky do koupele. Všechno hezky voňavé a zabalené. Navíc se objevuje spousta různých limitek. Tohle prostě fakt chcete.



Dalších pět značek jsme si mohli v klidu u stolku prohlédnout, ohmatat a očichat. Například Panier Des Sens za prozkoumání určitě stojí! Nádherné vůně, obaly tak roztomilé, že se vám zatají dech a široký výběr produktů. Opět se jedná o kosmetiku původem z jižní Francie (Provence, že jo), což možná mluví za vše. Francouzi prostě kosmetiku umí! :) 





Následuje Michel Design Works, která se bude líbit těm, kteří mají rádi barevné a vintage vzory všeho v domácnosti. Tato značka se neorientuje jen na kosmetiku, ale nabízí i svíčky, vůně do interiéru, prostírání, mýdlenky, bločky a dokonce i sirky! Tady toho najdete opravdu spoustu a všechno v květovaném, hravém designu.



Něco pro svíčkofily. Jsou tu Village Candle! Ani ty nesmí na tiskovce e-shopu chybět, troufnu si říci, že většina z vás e-shop zaznamenala právě díky nim (i já to tak měla). Měla jsem možnost očichat další vůně a některé se mi opravdu hodně líbily. Například Cozy Cashmere nebo Rozmarýn s levandulí. V tomto případě mě mrzelo, že se nemohl dostavit nikdo ze zastoupení značky, ale samozřejmě chápu, že z USA se sem nikomu na jednu tiskovku cestovat nechtělo :D



Příjemným překvapením pro mne byla další značka svíček a to DW Home. Přiznám se, že jsem je viděla poprvé, takže tady jsem se na chvíli zasekla. Obaly mají velmi jednoduché, ty barevné jsou i oku příjemné, ale musím říci, že černé mi připomínají urny, takže mi to úplně po chuti není. Ale ty vůně jsou naprosto odzbrojující! Nenašla jsem mezi nimi ani jednu, která by mi byla nepříjemná. Nádherná byla například Teakové dřevo a myrha, Černý tabák, Relaxační levandule či Svěží gardénie. Vážně bych si vybrala, co vám budu povídat. I Anička Slováčková, která byla hostem, si nějaké odnášela :)



A blížíme se do finiše, kterým se v podstatě vracíme na začátek, protože u této značky to celé začalo.. Ano, mohli jsme se pokochat i figurkami Willow Tree. Přiznám se, že nejsem zrovna sentimentální člověk a nějaká citlivka, ale tady na mne ta atmosféra figurek úplně sama dýchla. Ony mají vážně něco v sobě, co se asi ani nedá popsat..



No a překvapím vás, když řeknu, že nechybělo ani skvělé jídlo..? :) Součástí byl i oběd formou bufetu, což jsem si vážně užila a pochutnala jsem si na luxusním lososovi! Mňam!






Doufám, že jsem vás neunudila a třeba vám sdělila něco, co jste dosud nevěděli :) Celá tiskovka se nesla v přátelském duchu, což se mi moc líbilo. Já jsem ji absolvovala po boku Lucky z kanálu Svět podle Lu, se kterou jsem si příjemně popovídala. A taky se vyfotila. Jsem moc ráda, že jsem ji mohla poznat. Stejně tak mě těší, že jsem potkala tolik zajímavých lidí, kteří s láskou a nadšením dělají svoji práci. Doopravdy jsem ráda, že jsem jela.


A perlička na závěr. Tohle všechno jsme dostali jako pozornost s sebou domů! Pořád se tím kochám, vše očichávám. Už jsem to stihla i nafotit a rozdělit, kdo co bude testovat. Něco jsem samozřejmě schovala i pro vás :)


Tak a tímhle už skončím, protože i tak je článek neskutečně dlouhatánský a strávila jsem nad jeho sepisováním půlku dne, ale nedalo mi to se o zážitky nepodělit.. Jednalo se o jednu z nejzajímavějších akcí, jaké jsem se zúčastnila. Na závěr tedy děkuji zastoupení e-shopu za pozvání, zúčastněným za pozitivní energii a spoustu zajímavých informací a vám, že jste tu se mnou a tyhle řádky čtete! ;)

Znáte e-shop Demdaco.cz? Zaujala vás některá značka?

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) Mohlo by to být i o mnoho lepší, ale při tom zlatavém světle se mi fotilo celkem špatně, i když to vypadalo nádherně :D

      Vymazat
  2. O e-shopu už jsem slyšela, musela to být super akce a jako nadšenou páličku svíček mně nejvíc zaujaly právě svíčky:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já u těch svíček strávila taky nejvíc času :D :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)