neděle 14. května 2017

Paletka Twilight - Models Own

Krásný den vám přeji!

Asi nejdéle čekajícím kouskem na recenzi se stává: paletka Twilight od Models Own. Takže to napravíme. Doma ji mám někdy od začátku ledna, kdy jsem si ji koupila dodatečně jako dárek k Vánocům. Si možná pamatujete. A od té doby mi dělá společnost a já ji testuji skrz naskrz všemi odstíny.





Barevné složení paletky se mi zdá hodně neobvyklé, jedná se vesměs o samé výrazné barvy v teplejších i studenějších tónech, které se však mezi sebou dají kombinovat a to v různých výraznějších i méně výrazných variacích. Není to nic pro ty, kteří mají favority v přirozených, zemitých tónech. Těch tu moc není. V paletce jsou převážně matné stíny, doplněné o pár opravdu neobvyklých lesklých kousků.



Paletku si zakoupíte zabalenou v krabičce, ze které poté vyndáte bílou paletku. Přímo na bílém obale je velkým písmem napsaný název, takže budete hned vědět po jaké zrovna saháte, kdybyste jich náhodou měli víc. Ze spodní strany pak najdete i barevně vykreslené stíny, které paletka obsahuje včetně názvů. Názvy jsou i u samotných stínů uvnitř paletky. Součástí je i oboustranný štěteček, který musím pochválit, protože je opravdu příjemný! Z jedné strany je tenčí a preciznější, na druhé straně trochu hustší s delšími štětinami vhodný i k blendění. Není to nejkvalitnější štěteček, jaký doma mám, ale v paletce si ho nechávám. Například na cesty se náramně hodí. Rozhodně jde o nejzajímavější a nejvyužitelnější štěteček, jaký jsem kdy v paletce objevila. 



Stínů v paletce najdete deset v jednotlivých chlívečcích, které jsou od sebe celkem vzdálené, takže se vám nestane, že byste si je při aplikaci na štětec nechtěně smíchali. Stíny jsou v chlívečcích nalepené trochu hala bala, ale drží tam, takže zatím dobrý. Šest stínů je matných, čtyři potom třpytivé. Když mám vzít kvalitu stínů obecně, tak řeknu, že matné jsou poměrně suché, třpytivé jsou máslovější a příjemnější. Pigmentace je vesměs u všech dobrá. A výdrž? Bez potíží od rána do večera. Ale více k jednotlivým stínům.


Horizon - je suchý, matný a poměrně výrazný stín, který mi z celé paletky sedí barevně asi nejméně. Nemůžu ale říct, že by byl vlastnostmi nějak špatný, možná trochu víc práší, ale zase to není ani nic tragického. Jinak pigmentace a výdrž jsou bez potíží.

Sunset - sytá, matná, cihlová barva, která nevypadá tak špatně jak takhle vypadá :D Vcelku ráda ji nosím a na takové ty matné rychlovky na očích se hodí. Opět trochu sušší, takže maličko práší.

Moonlight - nádherná, hodně neobvyklá barva - popsala bych ji jako metalickou khaki s modrými odlesky. Konzistence je mi záhada, ona totiž vypadá jako máslová, ale je to tak nějak hruběji namleté, že to při aplikaci na štětec dost práší.

Eclipse - matná černá, sušší konzistence. Tady bych řekla, že pigmentace maličko pokulhává. Není vyloženě špatná, ale černočerná to úplně není. Chce to více vrstev.

Gleam - matná v barvě slonovinové kosti. Zaručeně nejhůře pigmentovaná. Zase ale na druhou stranu vcelku nenápadný odstín vhodný na přechody. A práší ze všech matných nejméně.

Cave - můj nejoblíbenější odstín. Krásně sytá a intenzivní vínovo-červená. Naprosto dokonalá. Konzistence máslovější a nepráší tolik jako Moonlight. Vypadá úžasně v kombinaci se spoustou stínů z paletky.

Zleva: Horizon, Sunset, Moonlight, Eclipse, Gleam a Cave

Shadow - asi nejpřirozenější odstín vhodný na běžné nošení. Ráda ho nosím v kombinaci s Cave nebo Sunset. Dobře pigmentovaný, téměř nepráší.

Forest - krásná zelená se stříbrným shimmerem. Hodně intenzivní, nepráší, nanáší se bez potíží.

Nightfall - další matný odstín, tentokrát temně fialový. Tady bych pigmentaci hodnotila trochu hůř, takový průměr bych řekla, není to úplně ono. V jedné vrstvě to na oko nechce úplně chytat, takže minimálně dvě vrstvy to chce. A k tomu práší.

Darkness - na závěr tu máme matnou modrou. U té platí téměř to samé co u Nightfall - mírně práší a pigmentace průměrná, čím víc vrstev, tím líp. Minimálně dvě jsou třeba pro intenzivní barvu.

Zleva: Shadow, Forest, Nightfall a Darkness

Několik ze stínů v akci:

První foto: Shadow v horní části víčka, Gleam ve vnitřním koutku a Cave uprostřed.


Druhá fotka: Sunset v horní části víčka, Shadow ve vnějším koutku a Moonlight uprostřed a ve vnitřním koutku.


Třetí foto: Sunset opět rozblenděný a Shadow přes celé pohyblivé víčko.


Když bych to měla shrnout, tak vlastně ani nevím jak. Jako já osobně mám paletku ráda, bez potíží ji používám a užívám si ji. Už teď ale vím, že nebudu běžně používat všechny odstíny, protože ne všechny mi barevně sedí a kvalitou jsou některé také na štíru. A budu-li i k sobě upřimná, tak si musím přiznat, že TA jiskra mezi námi úplně nepřeskočila.. Jsou paletky do kterých se doslova zamiluji, ale jsou i takové, po kterých sice občas sáhnu, ale nadšení se úplně nekoná. Takže na otázku, zda ji nutně potřebujete, odpovídám, že se bez ní asi i obejdete. Znám i lepší a zajímavější paletky za stejné i menší peníze.. Tuhle paletku naleznete tady, cena je 487 Kč.

A co vy a Models own? Máte s touto kosmetikou zkušenosti? Zaujala vás?

12 komentářů:

  1. Odstíny taky nejsou zrovna můj šálek kávy. Ale to líčení, co jsi s nimi vytvořila, se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako u mne je to tak půl na půl, po půlce sahám často a druhá půlka mě moc neba :D

      Vymazat
  2. Krásné barvičky. Líbí se mi ta první hnědá, ta je super!

    OdpovědětVymazat
  3. Jako takové odstíny co jsi vytvořila na líčení se mi líbí, ale zbytek já osobně bych asi nevyužila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je použiji jednou za čas ráda, ale všechny také nepatří k oblíbencům :)

      Vymazat
  4. Paletka vyzerá veľmi pekne a farbičky vyzerajú dosť pigmentované.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u některých bych si představovala pigmentaci ještě lepší :) Ono na ruku to chytá vždy o něco lépe než potom na oko :)

      Vymazat
  5. Líbí se mi jen ty odstíny se kterými jsi nalíčená, ty ostatní bych nevyužila. Paletek už mám víc než dost, proto, když si nějakou další vybírám, tak jen tu, kde bych využila všechny odstíny. Přijde mi škoda jich využít jen pár a zbytek aby zůstal nevyužitý:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky snažím u toho uvažovat podobně, ale ono jak se to očku zalíbí, tak jde uvažování stranou :D Kolikrát se mi na fotkách líbí ty nejšílenější paletky, ale využití už je horší :D :)

      Vymazat
  6. Už delší dobu pozoruji jaký máš svůj zajímavý způsob nalíčených očí, vypadá to ale vždycky krásně. Upřímně, pro mě jsou ty stíny dost výrazné ale neříkám že bych se s nimi nenaučila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ono to na fotkách vypadá vždycky strašně otřesně :D Ať dělám, co dělám, foťák totiž strašně vytáhne ty kontrasty a hrany a vypadá to jak modřiny a nerozetřené stíny.. :D v reálu jsou ale ty přechody čisté.. :D Já jen oproti jiným ty fotky nijak neupravuji :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)