pondělí 8. května 2017

Krém na nohy - For Life & Madaga

Krásný den vám přeji!

Jedna rychlovka v podobě recenze na krém na nohy posledních týdnů. Dva měsíce jsem s tímto krémem trávila večery, než jsem ho před pár dny použila naposledy. Víte, že se většinou vracím v této kategorii k ověřené klasice, ale sem tam zkusím i v krémech na nohy experimentovat. Tak jsem si na otestování vybrala krém značky For Life & Madaga. S touto značkou jsem dosud měla skvělé zkušenosti, takže jsem v něho vkládala velké naděje.





Oficiální popis: Pro ošetření suché pokožky nohou a na zrohovatělou kůži chodidel. Aktivní látky: zvláčňující oleje, olej z měsíčku, extrakt kostivalu a glycerin jsou pro své klíčové vlastnosti určeny k regeneraci kůže. Nejlépe po horké koupeli nebo každý večer naneste větší množství přípravku na chodidla a vmasírujte.



Začneme tím nejvíc povedeným, což je balení. Je to v jednoduché, bílé lahvičce, která má však pumpičku, takže si jej nadávkujete přesně podle potřeby. Ještě zajímavější a lepší na tom však je fakt, že celá pumpička funguje na základě vytlačování produktu vzhůru, nikoliv jako většina balení, kdy od pumpičky vede hadička až do spodní části obalu, kde vám poté uvízne část produktu. Tady nic takového nehrozí, jednoduše vytlačujete krém do té doby, dokud tam nějaký je. Fungují takhle všechny obaly FL&M a je to opravdu fajn. Spotřebujete tak krém do poslední špetky bez nějakého otravného dolování. Krém i skvěle voní. Vůně je příjemná, květinově svěží. Konzistence krémová, cítím v něm však trochu vodnatější základ (tak aby ne, když je voda na prvním místě). Vstřebává se téměř ihned po rozetření, nedoprovází ho žádný nepříjemný pocit mastnoty či ulepení. Vesměs o něm nevíte. Což je v mém případě dost problém, protože výsledek je takový, že má chodidla začínají opět potřebovat více. Vrací se sezóna nižších a rovných podrážek, což má vliv na mé paty, které mají tendence se více vysušovat a tvrdnout. Potřebují tedy extra péči a funkční krém, která je udrží vyživené a jemné. Což se s tímhle kouskem úplně nestalo. Výživa vesměs žádná. Takže ač jsem měla nohy voňavé a krém byl plně vstřebaný, ruku v ruce s tím jsem měla pocit, jako kdybych si nohy ani nemazala.. Ohromná škoda.



V první chvíli to vypadalo velmi nadějně, jeho výsledky mne bohužel nenadchly a já se tak určitě budu vracet k ověřené klasice, kterou asi nemusím omílat pořád dokola, však víte. Kdyby fungoval tak skvěle jako se aplikuje a voní, bylo by vyhráno. Škoda. Seženete ho tady, 100 ml stojí 205 Kč.

A co vy a značka For Life & Madaga? Máte s ní někdo zkušenosti?

*PR produkt zaslaný zastoupením For Life & Madaga

8 komentářů:

  1. Já jsem od této značky měla tak před 2 rokama sérum na obličej, po kterým byl ten obličej tak krásně hladkej :). Tak aspoň, že nožky voněly, škoda té hydratace. Teď zkouším krém na nohy od Astridu a je hutnější, přesto zaschne hned a hydratuje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem, že Astrid přinesl nějaké novinky na nožky, tak bych na ně mohla číhnout :)

      Vymazat
  2. Škoda, té hydratace. Já pracovala s touto kosmetikou jen na praxi, jinak s ní zkušenosti nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec špatná, co se týče pleťové kosmetiky :)

      Vymazat
  3. Děkuji moc za recenzi, Škodulko :-)
    aspoň nebudu zbytečně investovat..... V péči o sušenková chodidla jsi nej odbornice :-) Co si doporučovala na suchou a dehydrat. pokožku mi vždycky sedlo jako "zadnice na hrnec" ...hihi .... a jsem Ti za taková doporučení vděčná. X let jsem bojovala s přesušenou pokožkou na nohou.... i když jsem mazala denně a pravidelně.... bylo to děsné. Však víš o čem mluvím :-)
    Přeji pohodový start do nového pracovního týdne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, Míšo, že se nějaké ti tipy hodí! :) Tak až zase něco zajímavého objevím, tak dám vědět ;)

      Vymazat
  4. Značka je mi známá, ale nikdy jsem od ní nic neměla. Krémy na nohy většinou jedu svoji klasiku, Baleácký s ureou a občas si koupím nějaký z Avonu, teď jsem zrovna objednávala sadu krému, peelingu a spreje s kokosem, na tu vůni se těším:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasiku Baleu zas budu muset dokoupit, na tu taky nedám dopustit :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)