sobota 4. února 2017

Guest Post: Recenze na Elseve Extraordinary CLAY

Krásný sobotní podvečer vám přeji!

Rozhodla jsem se to dneska zase trochu okořenit. Aby vám ty moje recenze nezevšedněly, mám tu pro vás dnes jednu speciální. Po nějaké době jsem totiž zaúkolovala testováním a sepsáním článku někoho jiného - moji sestřičku. Jelikož ona má přímo básnické srdce, nejen střevo, je recenze poněkud delšího rázu. Pěkně se totiž rozkecala o vlasové řadě Elseve Extraordinary CLAY od L'oréal Paris. Takže předám slovo a ode mě najdete akorát na konci shrnutí suchého šamponu, který mi byl zaslán k této řadě. Snad vás bude recenze tohoto typu bavit :)


Upřímně, potěšilo mě, že budu moct testovat novou vlasovou řadu, protože moje vlasy, to je momentálně katastrofa hodna sopečné erupce (nejvíc dávám vinu neschopné kadeřnici za absolutně nepraktický a idiotský střih vlasů, který mi v říjnu vytvořila na hlavě a od té doby je nechávám dorůst, než více se mastící hlavě, která trápí kdekoho). Každopádně dobrý, proč ne, let’s go. Barva celé řady je hezká tyrkysová (nebo mint?), tak kdyby prostě nic, tak se na to aspoň hezky kouká. Řada je složena z očišťující masky, šamponu a balzámu.


Očisťující maska s 3 blahodárnými jíly

Oficiální popis: Aplikujte před použitím šamponu na suché nebo vlhké vlasy. Postupně naneste po celé délce vlasů s důrazem na kořínky. Nechte působit 5 minut k absorbci nadbytečné mastnoty a nečistot, poté důkladně opláchněte vodou. Znovuobjevte čisté, svěží a lehké vlasy od kořínků. Pro optimální výsledky doplňte Váš očisťující rituál o šampon a balzám z řady Extraordinary Clay.


Maska před použitím šamponu? Na co? Proč? Zní to zvláštně, bojím se. Víte, já si strašně nerada myju vlasy. Nebaví mě to, je to zdlouhavé, a když už teda musím, tak si to chci vždy rychle odbýt a nazdar. Tím pádem nerada používám kondicionéry, masky, balzámy a podobný věci, prostě to zdržuje a plýtvá se vodou. (Pozn.: A ne, nejsem žádná umaštěná šmudla se špínou za ušima a černým krkem. Vlasy si myju, nohy si holím a zuby si pravidelně čistím, ani nesmrdím, pokud vím.) Jednoduše nesnáším dlouhé čekání v koupelně  až si budu moct opláchnout masku, balzám nebo kondicionér (třikrát sláva kondicionérům ve spreji!). Ale to je můj problém, nemůžu to dávat za vinu ani Lorealu ani mamce, že porodila netrpělivého retarda.

Ale maska před mytím vlasům. Okéj, jdeme. Šroubovací víčko, s mokrýma rukama to moc nejde. Povedlo se. Hmm, barva divná, vůně ještě divnější. Nevoní mi to teda vůbec. Strach sílí. Dobře, zvládnu to. Nejdřív jsem zkusila aplikovat na mokré vlasy. Mám pocit, že na jedno použití použiju celou nádobu, docela blbě se to aplikuje a furt mám pocit, že toho mám na hlavě málo. Čekám pět minut. Po pěti megadlouhých minutách to chci smejt dolů a nejde to. Furt mám pocit, že to v těch vlasech je, chce to zůstat v mých vlasech navždy. Po dalších pěti dlouhých minutách, kdy sem se pokoušela masku smýt: Uf, tak snad je to dole, ale bůhví. Už sem z toho očisťujícího rituálu unavená. Pozn.: Osobně doporučuji masku použít na suché vlasy, sice se vám udělá na hlavě modrý mega dred, ale podle mě jde maska smýt lépe než z mokrých vlasů. A ušetříte pár litrů vody.



Očisťující šampon

Oficiální popis: Tajemství lehkých, čistých  a hydratovaných vlasů až na 72h. Hydratace délek bez zatížení. Lesklé vlasy zářící vitalitou. Výsledkem jsou okamžitě čisté, svěží a hydratované vlasy zářící vitalitou.

Použití: Aplikujte na mokré vlasy, jemně promasírujte a opláchněte. Pro lepší výsledek, doplňte péči o další výrobky z řady Extraordinary Clay.

Příjemně voní. Nechci kecat, ale voní stejně jako dalších xy šamponů od Elseve. Hezká, jemná, perleťová barva a tekutější textura, vše ok. Aplikace taky ok, hezky pění. Ze šamponu mám dobrý pocit, dokonce jde i celkem bez potíží opláchnout.




Očišťující balzám

Oficiální popis: Úžasně rozčesané, hloubkově hydratované vlasy bez zatížení s přirozeným pohybem a zářící vitalitou.

Použití: Aplikujte na mokré vlasy umyté šamponem s důrazem na délky a konečky. Nechte působit 2-3 minuty, poté opláchněte. Pro lepší výsledek, doplňte péči o další výrobky z řady Extraordinary Clay.

2-3 minuty? Další čekání? Pfff. Opět hezká vůně, barva bílá a textura mi připadá trošku tekutější než u ostatních balzámů. Napatlám do vlasů, čekám 3 minuty, znuděně si teda oholím nohy. Při konečném (alelujá, vyvalte sudy) oplachování balzámu mám tak nepřirozeně jemné vlasy, že mám pocit, že to budu oplachovat tak do léta. Pořád se totiž nemůžu zbavit pocitu, že ten balzám ve vlasech mám a oplachuji dalších 5 minut. Vlasy pořád ultrajemný, nechci vidět ten účet za vodu.
Je po všem. Konečně. Po osušení a vyfénování se vlasy lesknou a krásně voní, možná, že za to stoletý čekání ve sprše to bude i stát.

Po 2 dnech

Ne, nebude to za to stát. 72 hodin svěžesti? Nevím kde, na mých vlasech to asi nebude. Mým vlasům dávám tak jeden den svěžesti a druhý den stav nouze, vlasy jsem tak donucena si mýt obden, stejně tak jako předtím s jiným šamponem. Nevím, to mají asi nějaký stroj času, tak ten chci taky. A ještě jeden poznatek. Mám lupy. A to jsem je předtím fakt neměla. A sakra..





Suchý šampon Argile Extraordinaire

A jsem zpět u slova. Suchý šampon od Elseve se nám doma objevil poprvé, takže jsem byla velmi zvědavá. Víte, že miluji sucháče Batiste, ale to mi nezabrání v tom objevovat a zkoušet další. Opět zelinkavý (ségra teda tvrdí že je tyrkysový :D) obal, tentokrát sprej, jak to u suchých šamponů bývá zvykem. Je menšího ražení (obsah 150 ml), ale vydrží poměrně dlouho. Co by se vám mohlo líbit je vůně. Je opravdu intenzivní, cítit je poté i z vlasů a fakt není k zahození. Jenže to je asi jediná vlastnost, která je u tohoto šamponu pozitivní, protože odteď už přichází jen zklamání. Sice šampon nepřidušuje, ale na hlavu si nastříkáte bílou vrstvu, kterou musíte velmi důkladně vyčesávat. I tak jsem občas měla pocit, že u kořínků ty šediny vidím :D Jenže to bych mu snad i odpustila, kdyby aspoň fungoval. Protože kromě šedin jsem nezaznamenala žádnou změnu. A to fakt žádnou. Vlasy se možná z mastných pramínků nepatrně odělily, ale pořád jsem mastňák nejvyššího kalibru. Zaručeně nedosáhnete takového efektu jako se sucháči jiných značek. A hlavně vzhledem k tomu, že stojí skoro tolik, co sucháče Batiste, tak se fakt nevyplatí..





U nás doma tedy bohužel tahle řada moc neuspěla. Každopádně se u nás potvrdilo, že Elseve nebude pro nás, jelikož ségra má úplně ten samý problém s lupy, jako jsem kdysi z vlasové péče této značky měla já.. A já mám teď doma peklo :D Celou řadu seženete v drogériích. Aktuální ceny jsou: šampon + balzám 59,90 Kč (nebo 69,90?), maska a suchý šampon tuším 109,90 Kč.

A co vy a Extraordinary Clay? Máte s touto řadou zkušenosti? Zaujala vás?

*PR produkty zaslané zastoupením L'oréal Paris

20 komentářů:

  1. Tenhle článek mě neskutečně ba! :D Ségra by měla také začít blogovat :)) Já snad v životě nic od Elseve nezkoušela a pokud ano, tak to asi nebylo nic extra, protože si to nepamatuju :D A po přečtení téhle recenze bych si radši nic od Elseve nepořídila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já řeknu ségře, ať to tu po mě přebere no! :D :( Já už si bohužel Elseve na hlavu nedám a obávám se, že teď už ani ségra :( :D

      Vymazat
  2. Já jsem od Elseve měla spoustu produktů. Elseve arginine resist x3 jsem měla komplet všechny výrobky a celkem jsem byla spokojena. Po pár letech jsem si tu stejnou řadu koupila znovu a už mi absolutně neseděla, nevím proč. Mamka si Elsev kupuje pravidelně a občas zkusím. Hrůza a děs! Přijde mi že vlasy tak akorát zatěžuje a mám je druhý den mastné, zkrátka mi všechny ty šampony jako Elseve, Gliss Kur, Panthene přijdou stejné. Každopádně recenze se hezky četla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě s Elseve šampony měla u těch posledních zkoušených ten samý problém - rychle mastné vlasy a bohužel i u té řady Arginine i lupy a to na ně fakt netrpím :-/ Pantene mi ten Aqua Light neuvěřitelně sedí a fialový Gliss Kur patřil jeden čas mezi mé nejoblíbenější, ale u Elseve mi prostě něco vadí..

      Vymazat
  3. Taky jsem psala recenzi na tuto sadu a musím říct, že jsem nadšená z masky, ale zbytek je takový průměr.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já čekala, že ta maska se bude ségře taky líbit a že to fakt vlasy vyčistí líp, aby je měla dlouho svěží, ale ona fakt každý druhý den musí používat sucháč, páč má háro šíleně mastné :D :-/

      Vymazat
  4. Nevím proč, ale značku Elseve přehlížím....
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji v drogériích taky moc nesleduji, ale ty sucháče mě zaujaly.. No.. škoda, že nefungují :( :D

      Vymazat
  5. Mám doma masku a šampon, použila jsem je asi třikrát a už mám pocit, že maska bude brzy pryč. Vlasy po použití vypadají docela pěkně, pro mě krásně voní, ale 72 hodin? Ani náhodou, žádný zázrak se nekonal. Popravdě jsem ho ani nečekala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řada je celkem chválená, tak jsme trochu až "zázrak" čekaly.. :D

      Vymazat
  6. No je pravda, že u nás máme taky Elseve zrovna, ale jinačí druh a popravdě jako sice pěkně ty šampony voní, ale mám mastné vlasy hned na druhý den po umytí, takže žádná sláva. Já čtu hodně negativní i velmi dobré recenze, hold prostě každému vyhovuje něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to samozřejmě vždy u všeho :) Já jsem po nich právě taky měla vždy rychle mastné vlasy :-/

      Vymazat
  7. Ségra pobavila:-) Masku jsem neměla, ale šampon a kondicionér mi přišly celkem fajn, i když 72hodin fresh stavu svých vlasů musím i já vyvrátit:-D A sucháč byly vyhozené peníze, na provonění vlasů dobrý, ale účinkem selhal na plné čáře.

    OdpovědětVymazat
  8. sadu by som určite vyskúšala, vyzerá celkom zaujímavo :) no to vymývanie masky muselo byť otravné, to tiež nemám rada, keď trvá príliš dlho :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na masku mám podobný názor jako ségra, taky mi ani za nic nešla otevřít a pak to vymývání...Šampon je ok - teda jestli se nebudou ještě konat lupy, ale balzám žádný objem nevytvoří. Za mě určitě doporučuju spíš Pantene Aqua Light.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Pantene ujíždím.. a držím palce, aby lupy nepřišly, to pak není nic příjemného :-/ :D

      Vymazat
  10. Tak odteď už mě k vyzkoušení téhle značky tuplem nikdo nepřinutí, ani kdyby mi nabízel dlouhé vlasy na počkání. Děsivější než dlouhé, mastné a lupovité vlasy je totiž už jedině smrt Chucka Norrise, který je přece nesmrtelný. :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)