středa 22. února 2017

Baví x nebaví za leden 2017

Krásnou středu vám přeji!

Včera mi nebylo úplně dobře, takže jsem se rozhodla video o den odložit a přináším ho teprve nyní. Mám tu pro vás zase jedno Baví x nebaví, kde se rozpovídám nejen o kosmetice, ale také o filmech, seriálech, voscích či knížce..





Oblíbenci jsou tentokrát hodně speciální. Obsahují totiž pár typicky zimních kousků, na které jsem během tuhých mrazů nedala dopustit a druhou půlku tvoří peelingy :D Pokud mluvím o zimních kouscích, mám na mysli krémy/balzámy. Jedním velkým oblíbencem v naší domácnosti se stal Crema de Mahiou od značky Xhekpon, který se hodně podobá Coldcreamům a univerzálním výživným krémům všech možných značek. Počítejte s hutnějším a mastnějším složením, díky němu ale zajistí opravdovou výživu pro vaši pleť či pokožku. U nás doma ho používáme všichni (dokonce si ho užívaly i pacinky naší Jully :D) a nemůžeme si ho vynachválit. Ač je mastnější, do pleti se rychle vstřebá a není nikterak nepříjemný. Dalším pomocníkem na suchou pokožku/pleť je Bambucký balzám s propolisem od české značky Pleva. Balzámem mám na mysli něco na způsob vazelíny nebo možná spíš másla. Tuhá konzistence, která rychle roztává teplem. Stačí ho velmi malé množství, které se sice hůře roztírá, ale za to na pleti skvěle drží a má opravdu skvělé vyživující schopnosti. Za mě nejlepší pomocník na extrémně suchá místa, kde už nepomůže nic jiného. Díky propolisu má také hojící schopnosti, což se nikdy neztratí. A pak je tu skupinka peelingů. Rozhodně mohu doporučit Tělový olejový peeling značky Balea. Svěží vůně citrónové trávy, střední hrubost, která vydrhne, ale zároveň z vás nesedře kůži a především olejový základ, který zajistí výživu pokožky bez nutnosti se po umytí mazat. Za mě jeden z nejpovedenějších peelingů v drogériích. Rozjasňující hydratační peeling na obličej má na svědomí Yves Rocher a je to jeden z nejpříjemnějších peelingů, jaké jsem v poslední době měla. Má lehkou vůni, hrubost ideální na čištění obličeje a přesto dostatečná na důkladnou exfoliaci a hlavně nevysušuje. Obličej je po použití čistý, ale zároveň svěží, bez známky pnutí, podráždění či vysušení. Poslední oblíbenec je Citrusový peeling na rty od italské značky Biofficina Toscana. Jedná se o můj první peeling na rty, nepočítám-li domácí peeling v podobě cukru :D A je to celkem fajn. Má příjemnou kávovo-citrusovou vůni, nasládlou chuť a opět olejový základ, takže po použití jsou rty krásně prokrvené, čisté a zároveň vyživené. Jednoduše připravené na nános vaší oblíbené rtěnky ;)


Neoblíbence tu mám jednoho a tím je tenhle Pečující balzám na nohy od FussWohl. Měl by obsahovat avokádový a mandlový olej. Ale píši MĚL, protože známky, že by obsahoval tyto dvě vyživující složky, jsem nezaznamenala. Balzám je v tomto případě krémovo-gelové konzistence, která se do pokožky nohou ihned vstřebává. A v tom je možná ta potíž, protože po pár minutách je to jako kdybych si nohy nenamazala. Moje paty bohužel žádný efekt vyživených nohou nezaznamenaly a paty mi zase začaly nebezpečně tvrdnout.


A teď tu mám tisíc-pět-set věcí nekosmetického rázu, takže se pohodlně usaďte. Ráda bych vám představila dva Youtube kanály, které v poslední době sleduji moc ráda. Pokud máte rádi bezprostřední lidi, kteří si na nic nehrají a mluví tak, jak jim zobák narostl, když to tak řeknu, pak určitě mrkněte na kanál jedné milé Ostravandy - SoninStyle. Moc ráda ji poslouchám, má příjemný hlas a bohatou slovní zásobu, není upejpavá, zároveň ale mluví v rámci slušnosti. A točí převážně o kosmetice, což jak víte, mě prostě baví :)


Druhý kanál je staronový a to Klárky kanál Svět podle Kyrkys. Klárka jeden čas nenatáčela, ale nyní se k natáčení vrátila s vervou a přidává jedno video za druhým :) Je to sympatická holka, která se opět věnuje převážně kosmetice, ovšem kromě té, kterou si nakoupí, si sem tam nějakou i vyrobí, s čímž vás také ve svých videích seznámí.. Prostě fajn oddychový kanál! :)


V lednu tu mám film pouze jeden a to komedii Jedna za všechny. Dávali ji tuším někdy v půlce ledna na Primě a přiznám se, že do té doby jsem o podobné komedii neměla ani tušení, i když tam hraje moje oblíbenkyně Cameron Diaz. Byla to celkem fajn oddechová komedie, u které jsem se několikrát neskutečně pobavila. U seriálů jsem se v lednu zasekla více. Rozhodla jsem se znovu zhlédnout seriál The Secret Circle, který patří k mým nejoblíbenějším. Jedná se o teenage seriál ve stylu Upířích deníků, The Originals, atp., ovšem tenhle z čarodějnického prostředí se mi líbil vždycky ze všech nejvíc. Natočena byla bohužel jen jedna série o 22 dílech, což mě tenkrát strašně mrzelo. Tak si ho alespoň pouštím pořád dokola :D Druhým seriálem, resp. spíše pořadem, na kterém jsem (nejen) v lednu ujížděla, je Kdo přežije (Survivor). Tuhle reality show žeru od prvního vysílání řady Borneo. A nyní se opět vrátila na naše obrazovky a to na Primě Cool, kde ji dávají každý všední den v podvečer kolem 17. hodiny a opakují ji hned druhý den ráno. Navíc začali dávat 22. řadu, kde vystupoval můj oblíbenec, takže si každý den užívám svoji hodinku mezi trosečníky :) :D Co se týče knížky, tak jak můžete vidět na fotce, mám tu knížku Pokoj, kterou napsala Emma Donoghue. Pokud jste viděli film, tak víte, o co jde.. Za mě je tohle jeden z nejsilnějších příběhů, takže se mi líbila i knížka. Děj je strhující a nemohla jsem se od ní odtrhnout. I když na rovinu přiznávám, že z počátku jsem měla problém s formou, jakou to je psáno. Sice to vychází z podstaty příběhu, jelikož to vypráví pětiletý chlapec, ale trvalo mi asi padesát stránek, než jsem si zvykla na to nesprávné skloňování a používání slov :D Jsem detailista, já vím, ale věřte, že nakonec jsem si tu knížku neuvěřitelně užila a vám ji opravdu doporučuji!


A co se týče nově přidané kategorie vosků a svíček, tak tady jsem se vážně činila :D Na fotce můžete vidět pouze zlomek toho, co jsem v lednu zkoušela. Vyzkoušela jsem všechny tři varianty vosků F&F, které jsem doma měla. Vanilka byla průměrná, ač voněla krásně, tak aroma bohužel velmi rychle vyprchalo. Obrovským zklamáním pak byla verze Pomeranč, na kterou jsem se strašně těšila. Vůně by byla skvělá, ale díky tomu, že byla opravdu slabá, jsem si ji téměř neužila. Oproti tomu Čokoláda byla vážně mega intenzivní, vosk voněl i po deseti hodinách pálení a stačilo ho v lampičce opravdu trocha na provonění celé místnosti. A i když mi v obale vůně úplně sympatická nebyla, když se rozlehla v místnosti, vcelku jsem si ji užívala. Další vyzkoušené byly vosky Casa de Engel a to varianta Apple Cinnamon a Cherry Snow. Nevím, který z nich byl bídnější, ale oba na množství, které jsem do lampičky dala, byly dost slabé. Apple Cinnamon voněl dostatečně intenzivně na provonění místnosti sotva hodinu a poté aroma vyprchalo a Cherry Snow jsem pro změnu nezaznamenala vůbec :D A to přitom mohla být taková příjemně žvýkačková vůně.. Tak nic. Za to příjemným překvapením byla svíčka Village Candle, kterou jsem si užívala po většinu ledna a to ve variantě Warm Apple Pie. Pokud máte rádi intenzivní vůně, v tomhle případě teplou jablečno-skořicovou vůni, tak tohle doporučuji. Svíčky Village Candle mají dva knoty, to znamená, že se rozpouští hezky do jezírka a vosk vám nezůstává po skle a k tomu se velmi rychle rozvoní, což je super. Zase ale počítejte s rychlejším úbytkem, necháte-li si ji rozpálenou dlouho. Každopádně ono to dlouho není třeba, protože intenzita je fakt mega, alespoň u téhle varianty. Za mě jo a určitě se nevidím se svíčkou VC naposledy :)

Tak a to je pro tentokrát asi všechno a u dalších oblíbenců se sejdeme zase za měsíc.

A co jste si v poslední době oblíbili vy?

7 komentářů:

  1. Tajný kruh mě až tak nechytl a nemrzela mě teda ani jedna série. I knihy jsem přečetla snad jen dvě a zbytek série nemám velkou potřebu pořizovat, možná někdy časem. Začala jsem teď ale sledovat The Originals a vypadá to dobře. I když já toho sleduji hodně :D
    S Bambuckým balzámem jsem také moc spokojená, na moji suchou pleť je ted v zimě perfektní. Peeling YR jsem měla a byl super. A pálím také jako divá :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že se knížka jmenuje Tajný kruh? :D Mně se tenhle název podle CSFD nezdá :D Mně se líbil seriál, knížku jsem přečetla asi jen jednu, ta mě vůbec nebrala.. ale to třeba ani knížky Upířích deníků.. ty jsem přečetla asi tři díly a přitom seriál jsem milovala :D I když.. teď přemýšlím, že jsem asi nedokoukala ani ten :D ale to vlastně ani The Originals.. nebo Pretty Little Liars nebo Grimma :D si tak říkám, co jsem dokoukala.. :D :D ale to jsou prostě ty nekonečný seriály, kdy to vše zbytečně natahují :D

      Vymazat
    2. jj, jmenuje, mi to došlo až pak :D Upíří deníky jsem přečetla všechny, ale žádná hitparáda to není no a seriál už mi také přijde moc zdlouhavý a těším se, až skončí, což bude už v březnu. I u Krásek se těším na konec :D

      Vymazat
    3. No nene, že by se vše dočkalo zdárného konce..? :D

      Vymazat
  2. Soňu i Kyrkys taky sleduji, fajn holky:-) Mně poslední dobou baví hlavně pálení, není večer abych nepálila a ráchání se ve vaně, takže u mně frčí soli a pěny do koupele:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, já pálím taky denně a to nejen večer, ale kolikrát začínám už ráno :-O :D A vanu si v poslední době dopřávám také velmi často! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)