pondělí 25. července 2016

Palette 10 Shades - Gabriella Salvete

Krásný pondělní večer přeji!

Možná bych vám už měla představit paletku, která mi dělá společnost už dobře čtvrt roku a bezesporu se zařadila mezi ty nejpraktičtější a neoblíbenější paletky, které doma vlastním. Nemluvím o žádné drahé krásce za x stovek korun, ale o drogérkové záležitosti s cenou pohybující se do dvou set korun.. Není to nic jiného než Palette 10 Shades se kterou přišla Gabriella Salvete. Seženete ji ve dvou barevných provedeních 01 Rose, kterou mám já a 02 Nude. A doufám, že u nich nezůstane a časem se objeví nějaké další, protože já bych je určitě uvítala!



Rose nebo Nude? Nude nebo Rose? To je to, oč tu běží! Já jsem se nakonec rozhodla pro variantu s růžovými odstíny, která mi přišla pro mě osobně využitelnější a zajímavější. Za 1) miluji růžové odstíny se studeným podtónem, které se hodí k barvě mých očí a za 2) paletka obsahuje více třpytivých odstínů, které nosím nejvíce.

A tak se mnou paletka odešla domů. Je v jednoduchém černém obalu, který obsahuje kromě deseti chlívečků se stíny také zrcátko a oboustranný silikonový aplikátor. Je zabalená jednoduše, ale je to funkční a ideální na cesty. Obsahuje jak světlé stíny, tak i tmavší, ideál k vytvoření kouřovek. Najdete v ní kromě třpytivých stínů i tři matné, takže pokud jste jejich fanoušci, nějaké vám tam určitě radost udělají, i když jsou ve výrazně menším zastoupení.



Stíny jsou jemně namleté, čím třpytivější jsou, tím mají máslovější konzistenci. Čistě matné stíny jsou spíše hodně jemně namletý pudr. Mírně práší. Je třeba to podotknout, protože úplně bez prášení to není, ale zase to není ani nikterak tragické. Pro mě srovnatelné s některými stíny paletky Too Faced. Sem tam něco ulétne, ale není to nic, co by mě hodně trápilo. Při líčení už pod oči nic moc neopadává, takže to nijak neřeším. Při aplikaci vás totiž ohromí zajímavější fakt a tím je skvělá pigmentace. Třpytivé stíny jsou dokonale pigmentované a už při první vrstvě dosáhnete krásné a intenzivní barvy. Navíc perfektně na oko sednou a další práce s nimi je precizní - skvěle se ztrácejí, pracují mezi sebou.. prostě pecka! Ještě větší pecka je, že ty stíny si na oko nanesete a následně celý den poctivě na tom oku dřepí. Nemusím použít žádnou bázi, aby se mi neslily či neztrácely na intenzitě. Vystačí si samy, aby zůstaly po celý den tam, kde mají a stále ve stejné intenzitě. I ty matné stíny drží na oku pěkně celý den, i když pigmentace je u nich o něco nižší než u třpytivých. Není to ale nic výjimečného a jak jsem říkala, já jsem fanoušek třpytivých kousků, takže tohle mě trápí na paletce jen minimálně. To mě spíš víc zaráží fakt, že jsou v paletce oční stíny, které si jsou velmi podobné, ba přímo totožné. A to se v paletce děje hned dvakrát a to s růžovými a tmavě hnědými odstíny.. Tohle je možná jediná věc, která mě u paletky trochu mrzí, protože místo dvou stejných stínů tu mohly být dvě další barvičky :(

Jednotlivé odstíny zhodnotím jen velmi krátce, protože si jsou kvalitou hodně podobné a liší se jen pár z nich.



1. třpytivý/perleťový bílý-  hází krásné zlatavé odlesky a na očích působí čistě a jemně. Pigmentace je dobrá, i když ze třpytivých nejslabší a práší asi ze všech nejvíce, to je třeba podotknout. Pro mě je to ale i tak jeden z nejpoužívanějších stínů v paletce. Skvěle totiž rozjasní vnitřní koutek :)

2. matný světle hnědý - obstojná pigmentace, skvělá výdrž a opravdu minimální prášení. Hodí se na vykonturování očního víčka či k nahému líčení.

3. růžový number 1 - krásná studená růžová barvička se stříbrným shimmerem, na oku dokonale pigmentovaná, přilne k víčku, drží a je prostě D-O-K-O-N-A-L-Á!

4. bronzový - nádherná bronzová, ideální pro letní radovánky. Krásně pigmentovaný, intenzivní, perfektně držící stín. Za mě jeden z nejoblíbenějších stínů v posledních dnech.

5. růžový number 2 - platí naprosto to samé co u trojky a opravdu zcela upřímně mi přijdou oba odstíny téměř totožné, možná trojka je nepatrně tmavší a fialovější, ale na oku rozdíl nepoznáte.



6. tmavě hnědá se slabým fialovým shimmerem - je perfektní pro stínování vnějšího koutku, jednoduchá a bezproblémová práce, skvělá výdrž a dobrá pigmentace.

7. matný champagne - asi nejslabší pigmentace, ale ideální odstín pro vystínování prostoru pod obočím, kde velmi nenápadně splní svůj úkol.

8. matný hnědý 2 - barva latte(?), přirozený odstín ideální pro tvorbu "nahého" líčení nebo opět na vystínování. Průměrná pigmentace, ale skvělá výdrž a rozhodně použitelný stín.

9. tmavě hnědý se zlatým shimmerem - skvělá pigmentace, krásný intenzivní "lesklý" efekt. Velmi dobrá práce s ním i výdrž.

10. tmavě hnědý stín se stříbrným shimmerem - je velmi podobný odstínu 9., liší se pouze v intenzitě shimmeru, díky kterému se 9. leskne trochu více. Jinak totožná (a skvělá) práce se stínem - intenzita, blendění, výdrží stínu..



No a to vše a ještě více za skvělou cenu! Běžná cena je cca 190 Kč, ovšem když si počkáte na slevu v drogériích (Rossmann, Teta), seženete ji (stejně jako já) v akci za příjemnější peníze, např. 120 Kč. Což si myslím, že je vzhledem ke kvalitě paletky opravdu parádní cena a za mě jedině palec nahoru a prosím pěkně, smutně koukám, více paletek! :D Upřímně, tahle paletka sice nevoní jako čokoláda, ale vlastnostmi a využitelností strčí i Chocolate Bar hravě do kapsy :)

Co vy a paletky od Gabrielly? Máte ji někdo? Jste s ní spokojeni?

14 komentářů:

  1. Mám druhou verzi a jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta první verze mi přišla hodně podobná paletce od Maybelline, kterou mám, takže bych ji asi tolik neužila.. ale jako nebudu tvrdit, že mě i tak neláká.. :D :D

      Vymazat
  2. To první líčení vypadá naprosto skvěle :) Zatím nemám žádnou, ale jak na ně bude nějaká akce, tak si chci pořídit právě tuhle paletku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je omrkni, za nějakých 120 Kč je to parádní kousek, který se fakt neztratí! :)

      Vymazat
  3. Já jsem si pořídila nejdřív Rose verzi a až jsem vyčíhla další akci, tak jsem si zaběhla i pro tu Nude. Přestože musím souhlasit s tím, že jsou tam stíny které jsou téměř stejné, tak pořád tvrdím, že paletky stojí za to, používám je teď skoro pořád a pokud by se objevily nějaké další, tak hned pro ně utíkám:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dost uvažuju o koupi druhé verze... ale problém je že u nás v Rossmanu není Gabriella Salvete (akorát ji odstranili), a musela bych do Tety, ale tam zase nemají výběr... JE TO SLOŽITÝ:D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeej, tak to budu muset jít na obhlídku, jestli nám tam GS v Rossmannech zůstala! :D

      Vymazat
  5. Skladba odstínů je nádherná a myslím, že tohle je něco, co se GS opravdu povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odstínově se mi paletka dost líbí i pigmentace je skvělá! :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  7. Koupila jsem přesně jak píšeš v Tetě za asi 120,- a nemohla jsem se rozhodnout kterou. Nakonec mám tuto verzi, ale ta druhá taky nebyla vůbec marná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí i ta druhá, ale asi pro mě není tak využitelná jako tahle :) Doufám, že se časem objeví i další barevné varianty! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)