úterý 24. března 2015

New in - únor 2015

Krásný úterní den!

Za dveřmi sice duben, ale já jsem se až nyní dostala k sepsání a shrnutí nové kosmetické výbavy za únor. To je hrůza, jak to letí, to vám povím! Nikdy ten čas nevnímám tolik, jako když sepisuji každý měsíc právě tyto shrnující články! :)


Tento měsíc byl kosmeticky trochu "úlevný". Po posledních, hodně plodných, měsících toho nebyla taková kvanta a jsem snad ráda :D Musím mít přeci čas to nějakým způsobem i spotřebovávat, ne jenom syslit, že ano! :) Celkem se mi tu sešlo 15 produktů + 2 malá cestovní balení na vyzkoušení. Hustý!


Začnu věcmi, které jsem si nutně musela pořídit. Došel mi v průběhu měsíce deodorant a tak jsem hned běžela koupit nový.. Ale v dámském oddělení jsem si nějak nemohla vybrat, tak jsem nakonec skončila u pánských (stejně mi přijdou účinnější), kde jsem sáhla po Axe Excite :D Stál asi 25 Kč a vůni má sladší, skoro až dámskou, takže proč ne :) Dalším must-have byl krém na nohy. Nakonec mažu chodidla tímhle žlutým kouskem Feet Up od Oriflame s vůní citronů a levandule. Není to pecka, ale jde to a snaží se! Poslední kousek je od mojí kamarádky Elišky. Při poslední návštěvě mi tu nechala rtěnku od Essence v odstínu 03 Come Naturally, kterou si koupila a odstín jí nesedl. Chtěla nude odstín a tohle nude tak úplně není. A zatímco Eliška se s odstínem nesžila, já jsem si ho oblíbila velmi rychle, v současné době je to asi nejčastěji používaná rtěnka. Odstín je přirozený, ale není to stoprocentní nude, je hodně šmrnclá vínovou. A i když na podobné odstíny nejsem, líbí se mi a na rtech vypadá luxusně!


Jedním z balíčků, který minulý měsíc dorazil, byl od Parfémy Elnino.cz. Vybrala jsem si na porovnání dva tělové spreje, brzy čekejte článek. Jedním z nich je pověstný Victoria's Secret v parfemaci Amber romance, druhý je o poznání levnější od Diamond Collection v parfemaci Jasmine Rose. Těžko říci, který mi voní víc, oba se mi něčím líbí.. Čekujte blog, recenze už se pomalu chystá a možná budete překvapeni výsledkem. Třetím kouskem je Bio peeling od Saloos. Možná si vzpomínáte, že jsem tu měla článek o čokoládové variantě.. nyní jsem sáhla pro změnu po Růži, která není o nic méně voňavá. Zatím jsem se k němu nedostala, ale článek vás časem také nemine!


Dalším balíčkem pro mě byla naprosto nová pleťová značka Karin Herzog. Doputoval ke mně cestovní kit se třemi pleťovými produkty. Jedním je peeling, druhým maska, třetí je čistící gel. Jelikož masky pro mě moc nejsou a peelingy v poslední době také moc nepoužívám, tyto dva kousky jsem věnovala kamarádce Elišce, která to otestuje za mě. Já jsem si nechala čistící gel, který je opravdu unikátní.. ale o tom příště.


 Pak je tu dárkový balíček od mojí Ivetky. Jelikož čte blog a ví, že kosmetikou mi udělá největší radost, čekalo na mě hned několik nových, nepoznaných kousků. A víte co se mi líbí? Jak je to vše hezky sladěné! :D V balíčku jsem našla Tělové mléko White Passion Balea, dva kousky od nové kosmetiky v Rossmannech Rival de Loop Young a to lak a tekuté linky (to bude výzva!) a poslední věcí je už ověřený Posilující odličovač očí od Garnier. Jsem s ním spokojená, sžila jsem se s ním a je to jeden z nej, které můžete v této cenové relaci v drogériích sehnat. Poslední věc nalevo je nekosmetická a jedná se o "domácí parfém", parádní věc! ;)


Poslední balíček došel ke konci měsíce a na ten jsem se fakt hodně těšila! Byl napěchovaný novinkami od Vichy. Kosmetika Vichy představila novou řadu pro čistou pleť a tou je Pureté Thermale. Za mě jedna z nejzajímavějších pleťových řad, opravdu mne tyto novinky nadchly. Sama jsem na testování dostala Micelární olej (zajímavá věc!) a Čistící pěnu (nejlepší!). Určitě se těšte na recenzi, jsem v plném testování! K tomu jsem v balíčku našla malá cestovní balení - čistící gel mi dělá společnost u Michala a micelární voda se také neztratí :)

A to je vše, přátelé! Takže zase za měsíc a to se můžete těšit, tam to bude zase kosmetická nálož.. Tak nějak jsem se totiž rozšoupla :D

A co jste si v poslední době pořídili vy? Co bych neměla při svých nákupech vynechat? :)

14 komentářů:

  1. Jo kosmetiku Vichy chci také zkusit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se chtěla zeptat, jak se tedy správně pracuje s tím odličovákem od Garnieru, já se s ním nějak nemůžu sžít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem to špatně napsala, spíš jsem chtěla říci, že jsem se s ním sžila :) Ale jako s ním jsem se taky naučila trochu jinak manipulovat.. vždy jsem oko drhla a teď už to spíš přiložím, chvíli vyčkám a pak jen jemně stáhnu :D ale skutečný důvod, proč ho mám ráda, je skvělý účinek na mé řasy.. od té doby co ho zase používám je mám v perfektním stavu, to samé jsem měla předtím, když jsem ho používala poprvé.. :)

      Vymazat
  3. Já zrovna sháním nějaké tekuté linky, tak dej pak report, jaké jsou :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem stará hadrářka, však mě znáš :) Ale ta matná paletka stínů, co jsem si koupila naposledy je taky skvělá!

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné novinky, pár jich mám stejných ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Na amber romance mám už delší dobu zálusk :) Těším se, až ho vyzkouším :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, to je zase novinek, zajímalo by mě, kde všude tu kosmetiku musíš mít :D

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, skvělá nálož novinek! :) Jsem zvědavá jak se ti budou líbit ty tělové spreje a jestli bude VS bezkonkurenční vítěz :) A těším se na recenzi toho peelingu od Saloos, mám jej také a jsem s ním spokojená, tak jsem zvědavá na tvůj názor :)

    Zaměřeno na: Benefit + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  9. Super novinky, tahle rada od Vichy vypada lakave :-)

    OdpovědětVymazat
  10. ten telový sprej od VS vyzerá parádne :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Mohla bych se prosím zeptat, od koho či od kud jsou ty mýdla v krabičce - bílé??:.))

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné věcičky :) ta řada od Vichy vypada zajimave!

    OdpovědětVymazat
  13. Zrovna jsem ten odlicovac od Garnier dodelala. Taky mi prisel OK. Ale vcera jsem vytahla ten od dvoufazovy YR s chrpou a jak jsem je mela hned po sobe, tak jsem hned poznala rozdil, a ten nebyl ve prospech Garnieru. Odlicuje mnohem hure, je jakoby drsnejsi, pritom cena (kdyz se YR koupive ve sleve za 130 korun) neni tak odlisna. Za me Garnier urcite neprospel.

    Karin Herzog je zajimava znacka. Vidam ji vsude mozne na eshopech, ale nikde se o ni moc nepise, jsem zvedava na recenzi.

    Nový článek na blogu Small Everyday Joys - testování čtyř krémů na ruce

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)