čtvrtek 19. února 2015

Co mi pomáhá, když.. aneb kosmetika co léčí.

Krásný čtvrteční den!

I v kosmetice jsou kousky, které mají něco navíc.. něco jako hojivé účinky. V dnešním článku budou rovnou dva, které je mají a po kterých já vždy sáhnu, trápí-li mne nějaký problém. Jako například..

..poškrábané či popraskané ruce, citlivou pokožku, spáleniny..

pak sáhnu jedině po Cicaplastu. Tenhle pomocník pochází z dílny La Roche-Posay, což jak jistě víte, je lékárenská kosmetika. Něco z lékárny si to odneslo, protože krém je skvělý léčitel. Jedná se o bariérový krém, který chrání poškozenou a namáhanou pokožku.


Oficiální popis: Ochranný obnovující krém, který zklidňuje, chrání a obnovuje kožní bariéru namáhaných rukou. Díky formuli sdružující Niacinamid (4%) a Glycerin (30%) v ultrakosmetické textuře se můžete ihned po aplikaci vrátit k práci.

Krém mi nejednou vytrhl trn z paty. A nejen mně, ale i ségře. Prostě se rozhodně neztratí. Krém se vám hodí, pokud zrovna vaše ruce (a nejen ruce) nejsou úplně OK. Což v mém případě je v poslední době dost často. V práci dostávají ruce zabrat, tolik, že se nestíhají ani hojit. A tak je mažu vším možným.. když už to začne být hodně akutní, sáhnu párkrát po tomto zázraku a problémy jsou pryč. Ségře se náramně hodil při hojení jejího tetování, kdy jím čerstvě vytetované místo poctivě pár dní mazala a tetovko se jí rychle zhojilo. Poškrábané ruce nebo popáleniny (způsobené mojí šikovností v kuchyni) jsou také rychle zhojené, pokud to párkrát namažu. Jednoduše je to fajn pomocník na malé neduhy. Krém je v bílé tubě, má gelovou konzistenci. Perfektně se roztírá a ihned se vstřebává. Na rukou zanechává takovou tu "ochrannou" vrstvu. Nelepí ani nemastí, jen ji cítíte.. ruce jsou jemné a prostě víte, že krém na rukou máte. Navíc vydrží i jedno umytí rukou a měl by být vhodný i pro tu nejcitlivější pokožku :) Parfemace sice nic moc, je to taková zvláštní vůně-nevůně, ale o to mi u něho ani nejde. Jednoduše moc fajn, skvěle nahradil  Bariérový krém Transparent od For Life & Madaga.

Seženete v lékárnách, cena se pohybuje okolo 300 Kč za 100 ml, co jsem okukovala.. Já vlastním 50 ml balení.






..opar, suchá místa v obličeji, velmi suché rty či malá zranění..


tehdy sáhnu pro změnu po Zázračným kelímku od Oriflame. Tohle je asi legendární kousek této značky a pokud se nepletu, i jeden z nejprodávanějších. A vůbec není divu. Ve svém okolí snad neznám nikoho, kdo by jeden pro jistotu doma neměl :) Dokonce jsem ho objevila i u svých kamarádů! :D On se totiž vážně neztratí. Já momentálně vlastním Mandlovou variantu, ale je to jenom jedna z mnoha. V nabídce jich je totiž vážně spousta! Však mrkněte sem. U nás v rodině tenhle kousek frčí už snad dobře deset let! Tak dlouho už minimálně na trhu je a pořád si vede skvěle. Pamatuji si na jeho začátky, kdy se prodával pouze v neparfemované variantě v růžovém vajíčku :) Dneska si můžete vybrat snad z deseti příchutí. Ale zpět k němu. Vajíčko tedy znáte a to je hlavní. Já ho mám vždy v záloze, stejně tak ségra, mamka, babička.. prostě celá rodina. Kelímek ve tvaru vajíčka asi nemusím více popisovat. Možná občas trochu nepraktické, páč se musí složitě dolovat, ale dobře, prominu mu to. Tenhle balzám je vlastně tak nějak klasická vazelína, kterou seženete v drogériích, ale přesto je unikátní. Prostě je to zázračný kelímek :) Pokožku hezky promaže, nechá ji hydratovanou a tak se s ním suchá místa rychle hojí. Parfemaci si vyberete podle sebe, moje mandlová je vážně příjemná, taková lehká a sladká a líbí se mi! Mažu si jím nejčastěji buď suchý a odřený nos, rty, oční víčka a nebo třeba kůžičku kolem nehtů.. Využití všestranné, prostě se neztratí. Za mě jednoznačně palec nahoru a dokud se nepřestane vyrábět, tak ho budu pro všechny případy mít vždycky doma!

Seženete v katalogu Oriflame nebo tady, cena se pohybuje v různých rozmezích, mívají velmi často akce, kdy je seženete i pod 100 Kč, aktuálně většina stojí 179 Kč, podle příchutě. 



A po čem sáhnete vy v podobných situacích? Máte někdo doma tyto pomocníky?

10 komentářů:

  1. Mamka ma doma tohle vajicko taky, pripomina mi detstvi :-) Musim ji rict, at mi ho priste poridi taky, v posledni dobe me hodne trapi rozpraskane koutky, pomaha na ne? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, mám Cicaplast Baume a jsem s ním moc spokojená. Doporučila mi ho kožní - trpím na ekzémy a pomáhá mi v "období klidu" :-) I na suché a popraskané rty je výborný. A vajíček od Oriflamu máme také doma zásobu :-) Katka

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám ten taký klasický základný variant Cicaplastu a používam ho hlavne v lete na otlaky po topánkach alebo celkovo na rôzne odreniny.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
  4. Zázračné kelímky jsem milovala, ale přijde mi, že posledních pár let to jde s kvalitou z kopce. Na rty jsem dost náročná, mám je pořád suché a popraskané a vajíčko už nepomáhá. A to ani nemluvím o "ochucených" variantách, tam už efekt není žádný. Je to škoda, protože dlouhá léta byl mojí stálicí a za nic bych ho nevyměnila.

    OdpovědětVymazat
  5. Vajíčko mám také, ráda si s ním mažu rty.

    OdpovědětVymazat
  6. Cicaplast krém je skvelý, mám rôzne kožné problémy a suchú pokožku na rukách a toto je môj záchranca :)

    OdpovědětVymazat
  7. kelímek od Oriflame jsem měla taky, super věc :)

    OdpovědětVymazat
  8. Problém, který se u mě často opakuje, jsou podrážněné holeně po holení, pak na ně dám jen štědrou vrstvu obyčejné Nivey.. Zkoušela jsem i různé dražsí krémy z lékárny, dokonce po diagnóze od Dr, že je to atopiský ekzém, jsem zkusila i různé krémy na lékařský předpis. Nakonec pomohla a stále pomáhá obyčejná Nivea, na tu nyní nedám dopustit :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat
  9. Díky! Ten krém vypadá zajímavě. Pořád trpím na opary. Zrovna používám mast Eva. http://www.videolekarna.cz/eva-medovy-balzam-na-rty-proti-oparum-5g~z2509454.html

    Uvidím, jestli pomůže. Kdyžtak vyzkouším La Roche-Posay. Už zkouším kdeco ...

    OdpovědětVymazat
  10. Podobné balzámky na rty a suchá místa má i Avon v různých variantách a taky fajn. Není ale nad Carmex :-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)