sobota 6. prosince 2014

Omlazující peeling? A s čokoládou!

Krásný sobotní podvečer!

Opět se hlásím, zase jedu na blogo-vlně, po pár dnech odpočinku. Prosinec mám hodně narvaný vším možným, především ale prací, takže se k blogu nedostanu tak často, doufám tedy, že tu na mě počkáte :) Dnes jsem ale stihla před odpolední směnou sednout na chvíli k počítači a sepsat pro vás recenzi na jeden velmi příjemný kousek značky Saloos a to Bio tělový peeling Čokoláda. Jak jsem vám psala již dříve, tato značka mi nedávno nabídla spolupráci. A protože jsem už dlouho po jejich produktech (především olejích) pokukovala, nedalo se odolat. Podíváme se tedy na jeden z nich, na ten nejlepší, abych začala pěkně.. :D



Oficiální popis: Harmonizující směs výtažků kakaových bobů, bělostných krystalků mořské soli a svěžího bio kokosového oleje pokožku zjemňuje, zvláčňuje a prosycuje vůní čokolády. Obrušováním z ní odstraňuje odumřelé kožní buňky, což přispívá k lepšímu vstřebávání účinných látek z masážní směsi, která ošetřuje i příznaky celulitidy. Potěšte své smysly jemnou čokoládovou vůní, která se rozprostře spolu se solným peelingem po mokré pokožce. Jemná masáž ji zdravě prokrví a osvěží.



Peeling a čokoláda - záruka úspěchu! A co teprve když dorazila pixla, s kovovým víčkem.. roztomilost sama. Po otevření na mne vydechla nádherná čokoládovo-kokosová vůně. Vůně čokolády je první, co ucítíte a ke konci je šmrnclá kokosem. Pro mě fajn kombinace, už to je bomba! Vůně ale není jediná dobrá věc. Peeling je trochu hrubší podstaty, jako celkem dost - zrníčka jsou velikosti krystalového cukru. Zase jako parádně to vydrhne, o tom žádná! :) Ale špatně se to roztírá po celém těle a je ho potřeba trochu víc. Ale odpustím, protože.. protože má peeling olejový základ, který vám na těle zůstane i po umytí! Krásně vám pokožku vyživí a vy se nemusíte co? No přeci mazat! Navíc k tomu zůstane i vůně, takže vlastně na tom ohromně vyděláte, protože se nejen vydrhnete, užijete si fajn vůni, ale navíc hned ve sprše se "namažete" a díky peelingu se vám dostane pořádně hloubkové péče.. Takže, tohle je vážně paráda na entou a já si každou sprchu s peelingem užívám. Snad jen škoda, že je tak maličký a tak rychle mizí.. :( Musím si ho proto šetřit a péči si dopřávám jednou, maximálně dvakrát týdně :D A až dojde? Nahradí ho další peeling od Saloosu - buď verze Mojito (to asi bude parádně navozovat léto!), verze Růže (sladká romantika) a nebo Levandule (a ta zase uklidní).



Seženete buď na e-shopech (na seznam, kde Saloos najdete, můžete mrknout tady, za sebe doporučuji například Biooo.cz, kde ho mají za 132 Kč/140 ml) a možná(!) je i v drogériích DM (přiznám se, že to nevím jistě.. vím, že Saloos tam mají, ale zda i tyto peelingy netuším - ano, špatná to blogerka, špatná! :D).

A co vy a Saloos? Máte s nimi zkušenosti? Měl někdo z vás tenhle (božský) peeling?

8 komentářů:

  1. miluju Saloos, mám od nich spoustu věcí, a miluju tenhle peeling. používám ho ale v levandulové verzi, čoko vůně nemám ráda. krásně vydrhne, pro mě je ta hrubost ideální, a jak píšeš, není vůbec třeba se mazat :) už mám několikáté balení, kupuju je v Biooo... s DM ti neporadím, teď se mi plete, jestli tam mají i ty peelingy nebo jen ty kokosové péče...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maji jen kokosaky, hledala jsem je tam. Ale stejne online je to levnejsi, kupuju na Parfums

      Vymazat
  2. Vypada hodne lakave.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od Saloos mě lákají oleje na odličování, o tomhle peelingu jsem ještě nikdy neslyšela a neviděla ho, ale musí vonět úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, musím si ho koupit. To Mojito doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkoušela jsem verzi Růže a ten hrubozrnný peeling v kombinaci s olejovým základem mi vážně nesedl:-). Mám raději peelingový sprcháč Spa wellness od Radoxu, má jemnější zrníčka:-).

    OdpovědětVymazat
  6. tahle vůně by se mi líbila asi nejvíce :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji kosmetiku, ve které je kakao :) S peelingem zkušenost nemám, ale vypadá suprově :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)