sobota 12. července 2014

2 x MOTD

Pěkný sobotní den!

Opět se vám hlásím a dnes s článkem, který tu hooodně dlouho nebyl. Důvody víte, takže to nebudu znovu probírat.. ale konečně mám zase po dlouhé době chuť a čas se trochu více líčit a hrát si i se stíny (v posledním měsíci to byla maximálně tak řasenka). Dávám zabrat všem svým novým kouskům a tak dnes v líčení uvidíte většinu produktů, které byly v posledním článku s novinkami. 

První líčení jsem měla před pár dny a provětrala jsem v něm novou paletku Barry M a oční stíny Bon Bon od Dermacolu. O samotné paletce i stínech budu mluvit podrobně v samostatných recenzích, ale řeknu vám hned na rovinu, že obojí je zklamání. Pigmentace a sytost barev je celkem mizerná a musí se hodně vrstvit, čekala jsem syté a výrazné odstíny a ono nic.. Nakonec z toho bylo docela jemné modro-šedivo-nevím-co líčení, nic co by křičelo do světa.



Tvář: Korektor Fit Me 15, Make-up Match Perfection 100 Ivory, Fixační pudr Dermacol, Tvářenka MOJE odstín č. 1

Oči: Brow Perfect! set, Barry M paletka Glamour Puss, Dermacol Bon Bon oční stíny odstín č. 6 ,Gelové linky L'oréal, 1000 lashes Mascara Dermacol

Rty: Barry M rtěnka odstín 164


Druhé líčení je ze včerejška a je podstatně jemnější. Líčení jsem měla ku příležitosti pracovního pohovoru, takže žádná divočina, naopak jemnost, přirozenost a hlavně abych se v něm dobře cítila. I když to vypadá, že je použit pouze jeden stín, tak jsou v tom dva, kterými je oko vystínováno :D Použila jsem stíny MOJE, které si jsou ve výsledku všechny dost podobné a na oku se s nimi těžko modeluje něco výraznějšího. Přesto jsem si je moc oblíbila, protože odstíny jsou hezké, dají se používat samostatně a vykouzlit se s nimi dá jednoduché letní fresh líčení. Další produkty, které jsem v líčení používala jsou fluidy a řasenka 1000 lashes, vše od Dermacolu. O tom vám také brzy napíši více..





Použité produkty:

Tvář: Korektor Fit Me 15, Make-up Match Perfection 100 Ivory, Fixační pudr Dermacol, Zkrášlující hydratační fluid Day Light Dermacol, Zkrášlující hydratační fluid Sun Bronze Dermacol

Oči: Brow Perfect! set, Oční stíny MOJE odstín č. 5, Gelové linky L'oréal, 1000 lashes Mascara Dermacol

Rty: Barry M rtěnka odstín 164


Tak to je pro dnešek vše. A protože je léto, příště budu zase odvážnější a půjdu do barev! :D

9 komentářů:

  1. další líčení na stejné brdo jako to ostatní ... nuda ... mám ráda tvé recenze,
    ale tvé MOTD je pořád to samé, jen měníš barvy .... zkus se inspirovat třeba
    u Petry z Lovelyhair -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu.. Já přiznávám, že jedu svoji zaběhnutou klasiku, kterou většinou neměním.. ale vyhovuje mi to tak a měnit to moc neplánuji. Zpravidla se líčím jen když někam jdu, k čemuž potřebuji něco normálního a nositelného, v čem se budu cítit.. já se cítím v tomhle a tak to nosím. Pokud se to někomu nelíbí tak nikoho nenutím to sledovat, stav se, až zase bude recenze.. :)

      Vymazat
  2. Mně se líčení líbí, zrovna se odhodlávám zase použít stíny, leží mi doma nějak ladem :)

    OdpovědětVymazat
  3. to prvé líčenie je naozaj veľmi pekné :) a druhé pred tým než som si prečítala že je na pohovor som si aj hovorila tak vduchu že určite si išla na nejaký pohovor, aj to sa mi veľmi páči s tou čiernou linkou to vyzerá pekne :) a rúž má nádherný odtieň ktorý sa ti veľmi hodí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéhle decentní líčení ti velmi sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se líčím v dost podobném duchu, naopak jsem možna ještě zdrženlivější, co se barev týče:) já si jedu ty své neutrální hnědé maximalne šedé a jsem spokojena :) takže se mi i tvé líčení moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné líčení, Kláry. Jsem ráda, že jsi znovu při chuti psát a blogovat ;) Držím palce, aby bylo už jen líp. Jinak jsem na tom s líčením stejně, ono v tom vedru stejně všechno okamžitě steče, takže ráno nahodím korektor, pudr, řasenku a jde se.

    Zdraví,

    Eve.h

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné líčenie, podarilo sa ti :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, já můžu všechny možná odstíny šedivé =o)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)