úterý 25. února 2014

Video: Já a červené rtěnky

Zdravím své milé čtenáře!

Mám tu pro vás další video, tentokrát na téma červených rtěnek. Tohle téma i video přišly tak nějak spontánně, protože mi přišlo na rtěnky několik dotazů, rozhodla jsem se o tom rozpovídat. Rudá rtěnka je momentálně jeden z mých nejoblíbenějších "trendů" v líčení. Vyloženě na nich ujíždím, tak proč toho nevyužít a nepokecat o tom :)


Konečně jsem u kamery přišla na to, jak s ní zacházet, ale v tomto videu mne pro změnu potrápilo sluníčko. Odstíny rtěnek tedy vidíte krásně na sluníčku :D ale kdyby vás náhodou zajímaly swatche, tak tu přidávám fotky:



Odkazy na články, kde je o rtěnkách více:

Longlasting Lipstick Dermacol odst. 07 - recenze
MUFE Rouge Artist Intense č. 42 - připravuje se
Diego dalla Palma odst. 200 Rossetto Rosso - připravuje se
L'oréal Color Riche odst. 308 Crimson Carpet - recenze
Avon Ultra Colour Rich odst. Country Rose - recenze


A co vy a červené rtěnky? Nosíte je nebo se jich bojíte? Jaká je vaše nejoblíbenější?

9 komentářů:

  1. Ja sa skôr tých červených rúžov stále bojím :)) Nosím sem-tam na nejakú párty, ale stále sa nejako neviem rozhodnúť, či sa mi hodí alebo nie. A takisto ma odlakáva to, čo si spomínala - že sa o to treba "starať", dávať si pozor, či ju nemám na zuboch alebo tak. Ale tá tvoja od Dermacolu sa mi veľmi páči, že je taká do bordova, také vínové sa mi páčia asi viac ako tie tehlové, klasické červené alebo ako by som ich nazvala :)
    BeautyMissfits

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Klárko, na úvod zase jedno skvělé video. Koukala jsem na něj ráno v práci a moc hezky mě naladilo. :) Jinak červené rtěnky a rtěnky obecně nemůžu, jak víš. Každopádně kdybych mohla, měla bych trochu strach, protože moje zuby zrovna nejsou výstavní :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, hezké video :) Já výrazné rtěnky miluju! Je pravda, že to kontrolování a dodělávání je takové trochu..obtěžující :D Ale mám je ráda, takže nějaké doma mám. Například rtěnky z nové řady od Essence (odstín č. 02 All you need is red, 04 On the catwalk) nebo od Rimmelu (169 Eyes on me). Jednu Dermacolí taky mám 14 ta je už taková do hněda spíš. Ty tvoje jsou ale taky nádherné, ta Dermacolí..nebo MUFA, boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásné odstíny :)) Já se jich celkem bojím, protože mi přijde že mi červená rtěnka nesluší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. aaaaah po zhliadnuti tvojho videa som dnes nasla v Tete akciu 40% na rtenky Dercmacol a bolo to jasne. 07-čku mam doma :D
    Inak vyrazne rtenky nosim skor na volny cas, nez do prace..to mi ostal zvyk este zo skoly, kde mi prislo trochu nevhodne sa prilis machlit. Najma som nechcela provokovat starsich vyucujucich, ktori namalovane slecny radi vyvolavali a skusali viac nez "sede mysky"

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  6. Žiju s iluzí, že mám moc červených rtěnek, přitom červené jsou dvě a zbytek korálové.. Počítá se to? :D
    Teda, tobě červená hrozně sluší! Mám podbnou barvu vlasů ale v kontrastu s mojí sněhurkovskou pletí si je na dení nošení dovolit nemůžu :((

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)