pátek 31. ledna 2014

MOTD: Trochu výrazněji..

Pěkný páteční den!

Normálně, mám pro vás opět líčení! Sama tomu nevěřím, protože dříve jsem se do toho musela doslova kopat, ale s novým foťákem to jde prostě samo a jako bych snad popadla druhý dech, či co.. Blogování mě baví o poznání více.. :) Včera jsem tedy nafotila svůj pokus. Dala jsem se do nadšeného testování několika novinek, co tu mám a takhle to nakonec dopadlo..


Na sobě mám make-up nalíčený celou řadou Fit Me - od korektoru, make-upu, pudru až po tvářenku. Oči jsem stínovala pomocí paletky Sleek Oh, so special!, kterou vám plánuji velmi brzy představit, zelenkavý stín je nedávná novinka od Bourjois. Řasenku nemám žádnou jinou než novinku - Colossalku. Rtěnku jsem zvolila tmavou ColorSensational, která tomu dodala trochu vampire nádech :D Je to něco jiného, než jsem zvyklá, ale změna je život.






Použité produkty:

Make-up Match Perfection Rimmel - odstín 100 Ivory
BB Cream Intense Classic Balm Skin79 
Korektor Fit Me - odstín č. 15
Pudr Fit Me - odstín č. 125
Tvářenka Fit Me - odstín č. Medium Rose
Fixační pudr - Dermacol
Sleek - Oh, So Special!
Bourjois Color Edition 24H - odstín č. 04 Kaki Chéri
Řasenka The Colossal Go Extreme!
Linky ve fixu
Rtěnka ColorSensational - odstín č. 240 Galactic Mauve


Tak co na to říkáte? Líbí se vám podobné výraznější líčení?

26 komentářů:

  1. Ahoj Klárko,

    musím říct, že ti nový vztah moc svědčí. Strašně ti to sluší a krásně záříš ;)

    Zdraví Eve.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, Evi, za vším hledej chlapa, jo? :D Ale tak možná na tom něco bude.. ;) Děkuji :)

      Vymazat
  2. Ten rúž je perfektný, asi ho pôjdem omrknúť.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení! Někdy je fajn jít do výrazného, taky se v poslední době líčím výrazněji hlavně oči teda :) Ikdyž ani rty nešetřím..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to pěkně střídám.. :D a v poslední době občas zkusím výrazné oči i rty.. :)

      Vymazat
  4. Velice moc pěkné líčení :)) Sluší ti :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Klárko, vypadáš nádherně!!! A ta rtěnka ti neskutečně sekne:)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní líčení. Docela sranda, včera jsem přemýšlela proč jsem si kupovala kdysi rtěnku Galactic Mauve a jestli ji mám hodit do koše nebo co s ní. Vidím, že na fotkách vypadá skvěle :) Mně jde teda trošku na rtech do fialova, což nemusím, na tobě je super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak speciální odstín, že jsem to ještě neviděla :) čekala jsem na rtech trochu něco jiného, ale tohle se mi líbí.. Určitě bych ji být tebou nevyhazovala! ;)

      Vymazat
  7. Krásné líčení. Vypadá to nádherně. Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezké, krásné a čisté líčení. A hlavně se mi líbí barevná kombinace. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké :) Není co dodávat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké :) Podle mě bys mohla mít i výraznější obočí :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se bez mučení přiznám, že výrazného obočí se trochu bojím a s obočím dělám jenom tolik, že aplikuji stín, na který jsem zvyklá.. :D ale určitě by to u tohoto líčení šlo i výrazněji :)

      Vymazat
  11. Udělala jsi obrovský pokrok v líčení, pamatuji si Tvé blogové začátky...a tohle je paráda, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc vám všem děkuji za tak milá slova :) Ani jsem nečekala, že se bude to mé patlání až tolik líbit ;)

    OdpovědětVymazat
  13. krásné líčení, líbí se mi tmavší pusa, to já ráda:) jinak také bych klíďo udělala tmavší obočí, ale pokud se v něm necítíš, tak bych to nehrotila:) i takto je to moc pěkné
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. téda tohle je opravdu paráda. Maximálně se ti to povedlo a odstín rtěnky je opravdu boží.

    OdpovědětVymazat
  15. Strašně ti to tu sluší, asi nejhezčí líčení, co jsem na tobě viděla. Krásně ti to zvýrazní oči:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)