pondělí 18. listopadu 2013

Nejoblíbenější stíny široko daleko aneb L'oréal Color Infaillible

Pěkný pondělní podvečer!

Když jsem tak přemýšlela o čem vám napsat dnes, ihned mne napadly tyhle stíny. Už dříve jsem vám slíbila  o nich povyprávět a myslím, že právě nastal ten čas. L'oréal Color Infaillible jsou jedny z nejznámějších a nejoblíbenějších stínů a určitě jedny z těch, které za nákup v drogérii rozhodně stojí. Sama jsem se o tom v posledních týdnech přesvědčila :)




Stíny jsou bohaté na pigmenty, které zajistí intenzivní odstín a zároveň mají speciální texturu, která přilne k víčku a vydrží (údajně až 24 hodin), tolik oficiální popis. Že jsou stíny skvěle pigmentované mohu jedině potvrdit, opravdu je barva krásně sytá a intenzivní, perfektně se chytají jak na štětec, tak hned na to na víčko. Texturou jsou stíny pudrovo-máslové. Opravdu zajímavá a hlavně skvělá textura, protože stíny díky ní nepráší a hlavně, co je pro mne důležité - neopadávají pod oči. Přichytnou se na víčko a drží na svém místě po celý den :) Takže dávám sakra velké plus. Jejich 24 hodinovou výdrž nepotvrdím ani nevyvrátím, tak dlouho jsem je na očích neměla, ale mohu říci, že mi na očích drží od rána do večera (nebo naopak od večera do rána, vyzkoušeno mám obojí) a stíny dopadly velmi dobře, na očích je mám po celou dobu krásně intenzivní. Pochválit musím i odstíny, koukala jsem na ně už dříve v drogérii a nevěděla jsem, který bych brala dříve. Všechny jsou moc hezké, většinou třpytivé až metalické, v zajímavých a hlavně použitelných odstínech. Já mám krásný metalický fialový odstín s šedým podtónem 037 Metallic Lilac, který vypadá na očích úžasně sám o sobě, není třeba jej doplňovat dalšími stíny. V neposlední řadě se mi líbí také obal, kalíšek vypadá na první pohled skleněný, ale je umělohmotný, přesto pevný a na první pohled na mě působí luxusním dojmem. Hned podle obalu poznáte po jakém stínu saháte, pod víčkem se navíc schovává kryt na stín, aby se vám zbytečně nerozsypal. Za balení tedy další plus.



Upřímně, nemám těmto stínům absolutně co vytknout. Jsou opravdu úžasné a patří v poslední době mezi mé favority. Při návštěvě výprodeje v Rossmannovi jsem okukovala několik dalších odstínů, ale nakonec jsem je tam s těžkým srdcem nechala, jelikož jsem žádný odstín tak nutně nepotřebovala. Pokud ale hledáte něco, co vám na očích nějakou dobu vydrží a hledáte v drogérii kvalitu, omrkněte tyhle stíny, myslím, že za to skutečně stojí. Jejich běžná cena se pohybuje kolem 250 Kč, což je dost, to zajisté, ale počkejte si na různé akce, kde se dají sehnat až o 100 Kč levněji, za tu cenu už bych se jim nebránila. 

Co vy a Color Infaillible? Máte je? Jste spokojené? 

Za stíny děkuji zastoupení L'oréal.

20 komentářů:

  1. Hezký odstín, jednu dobu jsem nad nima přemýšlela, nad hnědým odstínem, ale nejdřív bych musela spotřebovat to, co mám doma.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám tři odstíny, ale nejsem tak nadšená, přece jen ty třpytivé už pro mé oči nejsou ideální, ale jinak bych jim nic nevytkla. To spíš těm mým očím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. za tu cenu bych si je asi nepořídila, ale počkám na nějakou slevu a pak je půjdu očíhnout
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  4. Moc Lila odstínu tam nevidím,a to že jsou tak metalické je spíš nevýhoda a podle mě to působí až kolotočářsky. Nositelné jen na večerní party nebo do kourového líčení,ale taky spíš na večer. . Myslím,že tyhle ocení hlavně mladé holky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, mám dva odstíny, jsem s nimi spokojená. S růžovým ale víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám osm odstínů, což jasně dokazuje, že je naprosto miluji :D

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadají teda dost dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Já jich mám rovných 14 :-D, což o něčem vypovídá! pokud bych měla říct jednu kosmetickou věc, kterou opravdu miluji, tak pak by to byly stíny od Loreálu! I ty mono, které se u nás už běžně neseženou. Ale zrovna tenhle odstín nemám :-D. A pokud by ses chtěla inspirovat jinými barvami, tak můžeš tady u mě: http://therezka-my-world.blogspot.cz/2013/01/stiny-loreal-paris-color-infallible.html (i když jak tak počítam, sbírka se mi rozrostla od publikování článku o další čtyři, protože jich tam popisuji "jen deset").

    OdpovědětVymazat
  9. ahoj, potřebovala bych poradit.
    Stíny jsem jeden čas používala denně, ale nezavírala víčkem. Nechala jsem je i přes prázdniny otevřené na poličce a ztvrdly mi na kámen. Nemáte nějaký nápad jak je opět "zpudrovatět"? Voda nefunguje. :( Když je chci použít musím si je "nadrobit".

    OdpovědětVymazat
  10. Ano, moje nejmilejší stíny z drogérie... Mám už snad devatery, ehm... (blázen...:D). Jsem s nimi spokojená, protože jsou jako jedny z mála opravdu výborné. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Brala bych je všema desti, ale ta cena!:D Objevila jsem je i ve výprodeji za 100,- ale to zas nebyli odstíny, které by se mi zalíbili...

    OdpovědětVymazat
  12. Nezkoušela jsem je, ale takhle vzhledově mi příjdou jako dvojčátka color tattoo :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  13. Psst.. na fragrancedirect.co.uk mají 10 odstínů po libře a půl (necelých 50,-). Když jsem je tam kupovala před asi třemi týdny, bylo odstínů kolem patnácti, ale i tak to není zlý ;) A jsou vážně úžasný.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem si koupila ve slevě zlaté a jsou fakt skvělé, pigmentace, výdrž... a každý mi je chválí :) Hodlám pořídit další odstíny.

    OdpovědětVymazat
  15. o tich už dlouho uvažuji, asi pro ně půjdu!!

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj,
    super článek ;)
    Já mám doma tři - jsem spokojená se všemi - zrovna ten odstín z článku taky a běžně ho nosím i do práce na denní líčení. Jsou sice "třpytivé", ale třeba proti mnohým tak oblíbeným stínům od Urban Decay, jsou velmi velmi velmi decentní. Ono totiž i z tak milovaných "každodenních decentních odstínů" v Naked original se třipytky jako kola od vozu jen sypou.... Proti tomu je tedy Loreal ještě fakt "něžný".
    Z vlastní zkušenosti bych řekla, že i po 30tém roce, pokud člověk nemá extrémně zestárlou kůži kolem očí, tak jsou v pohodě nositelné.
    A komu lesklá verze nesedí, tak v drogérce jsou od stejné řady dostupné i matné odstíny a je celkem výběr - i co se týče barev.
    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
  17. já mám doma tři odstíny těchto stínů, tento vypadá také pěkně :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)