středa 18. září 2013

Slavíme: Kulatá giveaway! - UKONČENO

Pěkný den přeji!

Protože jste mi ke včerejšímu dni splnili můj sen a já díky vám mohla zažít úžasnou chvíli euforie a štěstí, dnes bych pro změnu ráda potěšila já vás, proto vám přináším další soutěž. 


Před nedávnem mi přišla nabídka na vyzkoušení vlasové kosmetiky Gliss Kur, no ale jelikož jistě víte, že já jsem v této vlasovce své oblíbence již našla a už nějakou chvíli je používám, rozhodla jsem se podělit se s vámi a produkty věnovat do soutěže :) Vybrala jsem právě fialovou regenerační řadu Ultimate Volume, kterou já osobně miluji. Sada obsahuje šampon, balzám, pěnu a navíc ještě pěnové tužidlo Got2B.

Co pro výhru musíte udělat?

1. Sledovat blog buď přes GFC nebo Facebook.
2. Napsat komentář obsahující e-mail, na kterém vás budu v případě výhry kontaktovat.


Soutěž ukončím v neděli 29. 9., vítěze vybere jako tradičně Random a vítěz bude vyhlášen na facebooku a v tomto příspěvku. Zúčastnit se mohou všichni z ČR a SR.

Hodně štěstí!

P.S. Pokud se vám komentář ihned nezobrazí, je nejspíš třeba dát "Načíst další". V případě, že na něco zapomenete a chcete napsat nový komentář, původní smažte a připište úplně nový, nikoliv jako odpověď na předchozí.

Vítěz: