úterý 24. září 2013

Retro TAG - video.

Pěkný den vám přeji!

Protože tu teď nebyly žádná videa, musíme to napravit.. :D Dnes tedy přináším další, tentokrát kecací a rovnou TAG. A ne ledajaký! Ale rovnou RETRO! :D Takže kdo chce, nechť si zapne dvacet minut mého plkání o tom, co u mne kdysi bylo a určitě mi napište do komentářů, jak jste na tom bývali vy a jestli jsme na tom v něčem byli stejně! ;)



P.S. Na následující čtyři dny budu "out of order", účastním se povinné školní exkurze. Takže se tu chovejte slušně, prosím! :) Článek je přednastavený pouze jeden a to na čtvrtek, v pátek či sobotu jsem zpět jako na koni.. Mějte se tu krásně, už teď se na vás těším! :)

9 komentářů:

  1. Ty serialy jsou klasika, Vrazedne pobrezi jsem milovala =) a myslim ze to ted davaj nekde, Pohoda nebo tak =)

    OdpovědětVymazat
  2. Enid psala o Správný pětce...;) A Lenka Lanczová byla/je taky mojí oblíbenou spisovatelkou v pubertě...:D Já těm hrdinkám vždycky ty kluky záviděla..:D Taky jsem si chtěla skoupit všechny její knížky, ale mám jich "jenom" kolem dvaceti/třiceti...:D

    OdpovědětVymazat
  3. Rob Stewart (Nick) se mi taky strašně líbil :-D Zrovna jsem koukala na net, jak vypadá teď, a už mě teda nebere, ale v tom seriálu byl boží.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsme na tom věkově podobně, ale všechny ty kapely, seriály a Lenka Lanczová šli mimo mě :-) Byla jsem strašnej mimoň, což mi i vrstevníci dávali najevo. To já ani nemůžu napsat, co jsem poslouchala a četla já :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tak tomu se říká mimoň:D jsem na tom stejně jako ty:D jen já si tehdy připadala jako děsný intelektuál, když jsem v té době poslouchala písničkáře a protestsongy, a četla hrozně vážnou literaturu apod:DD trochu jiné zájmy než má většina vrstevníků mi vydržely dodnes, nicméně v tomto věku, už se kvůli tomu nevraždí:DDD

      Vymazat
  5. tim vražednym pobrezim si me fakt pobavila :-) :-) jinak sem ráda, že si zpět tvá videa miluju

    OdpovědětVymazat
  6. Kapely šly dost mimo mě, ale taky jsem vyrůstala na metalu...:D A Nicka z vražedného počasí jsme milovaly všechny kamarádky... :D

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásne videjko! ty si v ňom rozkošná!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle video je boží, hrozně mě pobavilo a hodně věcí máme společných:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)