sobota 25. května 2013

Maskování s Freemanem.

Pěkný sobotní podvečer!

Dneska o Pleťové masce s okurkou od značky Freeman. Určitě jste o ní už slyšeli, není to žádná novinka. Já jsem se minulý týden konečně pustila do pytlíčku, který mi tu ležel a dnes jsem ji dodělala, takže vám řeknu své nejčerstvější dojmy :)

 
Oficiální popis: Maska pleť vyčistí, vyhladí, regeneruje a osvěžuje. Obsahuje extrakty z okurky s jejíž pomocí odstraňuje nečistoty z pleti a zabraňuje vysoušení. Maska zlepšuje vzhled pleti, odstraňuje známky únavy a stresu a zanechává pleť jemnou, hladkou a osvěženou. 

Použití: Rovnoměrně naneste na obličej, vyhněte se okolí očí. Nechte působit 5-10 minut nebo do úplné zaschnutí. Poté masku sloupněte a pleť opláchněte teplou vodou. Používejte 2x, maximálně 3x týdně.



Maska je gelové konzistence, průhledné barvy. S pytlíkem se celkem špatně manipuluje, ale jinak se maska hezky roztírá, stačí vytvořit tenkou vrstvu, není potřeba používat ji nějak moc. Kdybych si ji hned napoprvé na obličej nevykydala tolik, tak by mi dala i na více použití, takhle musely postačit dvě. Maska příjemně, nevtíravě voní. Nějaký okurkový podtón tam cítit je. Na obličeji maska zasychá opravdu rychle, pokud máte slabší vrstvu, tak bude za pár minut suchá, při schnutí však žádné velké pnutí cítit není. Po deseti minutách můžete masku jednoduše sloupnout. Pokud máte rovnoměrnou vrstvu, nebude problém stáhnout ji v několika okamžicích celou nebo po velkých kusech. Jelikož mně rovnoměrnost moc nejde a občas se objevila silnější vrstva, tak jsem musela zbytek setřít, protože to sloupnout nešlo. Jinak neměla jsem s ní nejmenší problém, žádné štípání, svědění, pálení, nic podobného. Při strhávání to také nebolelo. Opravdu jsem se s touto maskou na obličeji cítila dobře. Poté stačí opláchnout, to jen tak pro jistotu, kdyby vám na pleti nedopatřením něco zbylo. No a výsledkem je krásně jemná, vyživená, čistá, osvěžená a hlavně spokojená pleť. 


Ač jsem ji tedy zkusila jenom dvakrát, o svých výkonech mne celkem přesvědčila a jsem rozhodnutá, že až spotřebuji své nasyslené zásoby, půjdu do ní. Možná vyzkouším avokádo nebo ananas, to ještě nevím, každopádně se další masce Freeman rozhodně bránit nebudu. 

150 ml balení je k sehnání za cca 150 Kč a k dostání je běžně v drogériích, minimálně v Rossmannu ji mají. 

Co vy a Freeman? Zkoušeli jste jejich masky?

17 komentářů:

  1. Já jsem masku nezkoušela, mám ještě doma zásobu masek v sáčku, ale z toho sáčku to jde strašně špatně ! Asi si koupím v tubičkách, protože když si mažu masku ze sáčku, mám opatlané i celé ruce a občas se poštěstí to naplácat i mimo tělo ! :D
    Určitě si tuhle slupovací koupím, i přítel má rád slupovací, tak určitě využijeme ;)
    Btw. ta fotka působí velmi mile ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme dvě! Sáčky jsou na dvě věci.. je to všude, jenom ne na obličeji :D

      Vymazat
    2. Přesně ! S tímhle mám taky problémy ... :D

      gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

      Vymazat
  2. Já slupovaví masky nemusím, ale mám od Freemanu velkou tubu čokoládovo-jahodové masky a je úžasná. Skvěle voní a mám po ní úžasně hebkou pleť.

    OdpovědětVymazat
  3. zatím jsem nezkoušela, ale nějakou čistící bych zkusila moc ráda :) bohužel drogerku, kde Freemana prodávají mám celkem z ruky :-/

    OdpovědětVymazat
  4. tak jsem se rozhodla že ji také zkusím :) jinak jejich maska s minerály z mrtvého moře je taky boží :)

    http://bobunka3liska.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško a nevíš, jestli je ta maska s minerály běžně dostupná, např. v Rossmannovi? :) Já že jsem všude viděla jenom ten ananas, okurku a avokádo..

      Vymazat
  5. Freemena jsem ještě neměla, takže asi vyzkouším :)
    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem freemana nezkoušela.. Budu to muset napravit!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Freeman má nejlepší masky jaké jsem kdy vyzkoušela! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Budu muset nějakou masku od Freemana vyzkoušet, jsou hodně chválené :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  9. Mám doma od Freemana taky masku a je dobrá stála mě 150kč. Teď jsem si od Freemana koupila peeling a stál mě jen 110kč tak jsem se koukala i na masky a ty taky stály 110kč tak mě to dost překvapilo nebyly ve slevě. Asi trochu slevovaly :) co ž mě příjemně překvapilo :))


    reginanailpolishes.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to jsem překvapená. Mě ta maska schla asi hodinu a ani po takový době nebyla uschlá musela jsem ji odrolit abych to ze sebe vůbec dostala :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A neměla jsi právě moc tlustou vrstvu? :) Tam kde jsem měla silnou vrstvu mi to taky neuschlo, ale kde jsem měla masky jen trochu, tak jsem to měla do pár minut suché :)

      Vymazat
  11. Taky tuhle masku mám a krom účelu, pro který je určena, ji používám i jako depilaci přebytečných chloupků na obličeji... :-) :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky,

    dobrá maska, taky ji mám ráda ;)

    Od Freemana mám tuhle v plném balení (tuba), pak Ananas a taky Avokádo - to jsem koupila jako první, pak dokoupila ty první dvě. Kombinuju podle potřeby.

    Většinou, když potřebuju dát pleť trochu do pořádku - tak nějak vyčistit, dám avokádo - je dobrá, ale používám ji míň, protože konzistence/barva je taková, že člověk na to musí mít čas se s tím "patlat", jinak ji má člověk všude - tedy aspoň já.
    Ananas si občas hodím na obličej ve sprše, nebo ve vaně, když chci tak "osvěžit" pleť a okurku si nechávám jako "poslední záchranu" - když už prostě nestíhám, tak si ji natřu večer na odlíčenou pleť než jdu do pelechu, chviličku si čtu ještě v pelechu, pak jak zaschne, tak sloupnu a rovnou chrním. Nemám s ní v tomto ohledu žádné problémy. Takhle to praktikuju, když jsem fakt pracovně vytížená, nestihám a ani nemám energii už na nějaké superbeautyúkony, ale mám výčitky, že pleti nic nedopřeju, tak to řeším takhle a celkem to funguje ;)

    Iwi Sluníčko B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Sluníčko, ty to máš krásně rozvržené! :) Já si plánuji koupit ten Ananas, láká mě ze všech nejvíc, otázkou je, kdy se k tomu dostanu. :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)