čtvrtek 11. dubna 2013

Kosmetický TAG.

Pěkný čtvrteční podvečer!

Pro změnu si dnes dáme kosmetický TAG, dlouho tu žádný nebyl. A tentokrát to není ani video, ale jenom pěkně sepsané. Jedná se o patnáct otázek, které jsem potkala v posledních týdnech na několika blozích, naposledy jsem ho zahlédla u Evelins a tak jsem si otázky s dovolením půjčila :)

Tak jdeme na to!

 1. Kolikrát denně si čistíš pleť?

Tak věřím, že kdo sleduje blog delší dobu, tak odpověď určitě zná :) Čistím pravidelně 2x denně a k čištění používám micelárku. Jednou čistím ráno, hned jak vstanu z postele a podruhé večer.

2. Jaký máš typ pleti?

Není to vždy jednoznačné. Momentálně jsem ve fázi normální pleti s několika suchými místy a zároveň s mastnější t-zónou. Přes léto mívám problém s celkově mastnější pletí.. Ale obecně vzato se jedná o normální až smíšenou pleť.

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení/čištění pleti?

Odličovače používám v současné době tři - Skinfood, Green Line a Pure Calmille. Na čištění pleti jsou to micelárky - Lirene a Dermacol a mycí gel Dermacol, který používám každý večer ve sprše.


4. Používáš peeling?

Ano, běžně jej používám. Momentálně tedy žádný nemám, ale obvykle se u mě nějaký najde a nejméně jednou týdně po něm sáhnu.

5. Jaký pleťový krém používáš?

V současné době Olivový pleťový krém od Ziaji.

6. Máš pihy?

Ano, bohužel mám.

7. Používáš oční krém?

Světe div se, ale momentálně ano! Používám vzorek očního krému Enchanted eye cream, který jsem dostala v Lush.

8. Jaký make-up momentálně používáš?

Nedávno jsem se pustila do vzorků, takže zkouším každý druhý den něco jiného :) Jinak pokud se mi nechce zrovna zkoušet nic nového, tak sahám po make-upu Matte od Gabrielly Salvete.


9. Jaký máš barevný tón pleti?

Heh, nebyla jsem schopná to doteď identifikovat. Ale vím určitě, že to není nic do oranžova :D Ne, tak vím, že mi sedí BB krémy a make-upy se šedým podtónem a s jemným nádechem do růžova..

10. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?

Umělé řasy se mi líbí, pokud jsou decentní a použijí se při nějaké významné události. Na běžné nošení to dle mého není. Já jsem si nedávno jedny pořídila, ale ještě jsem nějak neměla odvahu je vyzkoušet :)

11. Věděla jsi, že by jsi měla měnit řasenku každé 3 měsíce?

Tak tohle náhodou vím a musím říci, že mi kolikrát řasenky tak dlouho ani nevydrží.. Často je mám pryč ještě dříve.

12. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Zrovna před pár dny jsem se dala do testování Make Up For Ever - Smokey Lash.

13. Používáš podkladovou bázi pod make-up?

Ano, používám. Stala se mým každodenním pomocníkem. 

14. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Ano i bázi pod oční stíny používám. Momentálně SuperShock od Avonu.


15. Myslíš si, že vypadáš dobře bez jakéhokoliv make-upu?

Ježiši, to si nebudu myslet nikdy. Vypadám bez make-upu jako vyblité zelí. A teda ono ani s make-upem to není o mnoho lepší, bohužel. :D


Myslím, že nového jste se asi moc nedozvěděli, většinu věcí už jsem tu určitě zmiňovala, takže je to spíše takové opáčko.. :) Příští tag už si dáme zase formou videa. Už je mi skvěle, takže se brzy pustím do točení.

A jak jste na tom vy? Shodneme se v některých otázkách?

6 komentářů:

  1. Vyblité zelí mne pobavilo :) Připadám si stejně, možná víc jak kapusta, taková zdravá zelená barvička :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pořád si říkám, že vyzkouším bázi pod make-up a oční stíny, ale přijde mi to po ránu strašná zdržovačka:-D. Opravdu výsledek stojí za to, abych si přivstala?

    OdpovědětVymazat
  3. Proč na pihy bohužel? A jako vyblité zelí nevypadáš, jsi hezká i nenamalovaná. :)
    V některých bodech se určitě shodneme. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Měnit řasenku každé 3 měsíce? O tom jsem nikdy neslyšela... mě ta poslední vydržela rok a půl... jaj ! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jak jako "pihy bohužel"? Já na sobě mám nejradši snad právě pihy a i když jich nemám moc (takový ty typický co vyskáčou přes léto na nose a tak), tak si jich lidi často všímají a líbí se jim, že prej je to roztomilý. Vždycky mi přijde škoda, když si někdo zakrejvá pihy makeupem a stydí se za ně :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)