středa 28. listopadu 2012

Gardeners krém na ruce - Crabtree&Evelyn.

Pěkný středeční odpoledne!

Tak půlka pracovního týdne za námi, tak si dáme pro oddych zase jednu recenzi. Dneska bych vám ráda řekla svůj názor o krému na ruce od značky Crabtree&Evelyn, kterou většina z vás určitě zná. Četla jsem na tuto značku spoustu názorů a tak mě to zaujalo, že jsem toužila jejich kosmetiku také vyzkoušet. Díky prvnímu SenzaBoxu jsem konečně i já mohla tuto věhlasnou značku zkusit, v první krabičce jsem totiž objevila jejich krém.


Krém je z kolekce Gardeners, má vašim ručkám dodat potřebnou péči. Kromě hydratace má také odstraňovat první známky stárnutí, zanechávat pokožku pružnou a mladistvou. Krém obsahuje přírodní oleje a másla pro maximální hydrataci a sjednocuje tón pokožky.

Začneme obalem. Ten je vážně rozkošný a kdyby záleželo jenom na něm, tak si krém rozhodně koupím. Vypadá luxusně a třeba jako dárek pro někoho blízkého by to vypadalo hodně dobře. Já mám navíc krásné miniaturní balení (25 ml), což na roztomilosti jenom přidává. Obal navíc vydrží vše, je skutečně pevný, víčko je na zašroubování, takže by se víčko nemělo samovolně otevřít ani povolit. Ale samozřejmě to není jenom o obalu. 


Vůně krému je vskutku zajímavá. Přiznávám, že s velkým množstvím vůní mám zpočátku problémy, než si na ně zvyknu. Nejinak tomu bylo u tohoto krému. Ale po pár přičichnutích jsem si zvykla a vůně se mi líbit začala. Cítit je z krému zejména levandule. Kromě levandule je vůně složená ještě z rozmarýnu a tymiánu, ale řekla bych, že ta levandule je základní složkou. Vůně se mi zdá jako unisex, určitě si ji dovedu představit i u muže (bohužel nemám v rodině žádného chlapa, který by si mazal ruce :D, takže to nevyzkouším). 

A jdeme k samotnému krému. Krém je takové gelovo-krémové konzistence, velmi dobře se roztírá a opravdu rychle se vstřebává. To jako opravdu jo. Krém není nijak mastný, takže nemáte od krému všechno umaštěné. Ale zároveň po pár minutách máte pocit, že si potřebujete ruce znovu namazat, protože vůbec nepoznáte, že jste si je něčím mazali. Vůně po pár minutách úplně vyprchá a po mazání není ani památky. Hydratace není nijak zázračná, bohužel. Jako ruce promaže, ale pokud máte suché ruce, tak vám tento krém nijak nepomůže. Obzvlášť teď na zimu, kdy na suché ruce celkem trpím, je pro mě hydratace nedostatečná, takže přecházím na výživnější krém.


Pro mě je mínusem i docela vysoká cena produktu, 100ml krému stojí 600 Kč (tady), což je na mě opravdu hodně. Cena se mi zdá vzhledem k vlastnostem krému celkem nepřiměřená, bohužel. Mě tedy tento krém nijak nepřesvědčil. Neříkám že jsou špatné všechny krémy této značky, třeba je to jenom záležitost tohoto krému a jiné můžou být dobré, ale já bych si na základě tohoto vyzkoušení krém určitě nekoupila. Ale zase nikdy neříkej nikdy, až budu jednou vydělávat milióny, tak si ho třeba koupím :D

Co vy a Crabtree&Evelyn?


9 komentářů:

  1. Tak to mě celkem překvapilo, od krému za 600 bych čekala docela víc..:)

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o něm četla ale za 600 bych si ho opravdu nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ta cena.. Naprosto nepřiměřená tomu, co o něm píšeš. Obal velmi roztomilý, ale jinak nic, co bych musela koupit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Za 600 si ho klidně nechám ujít. Já měla v senzaboxu tělové mléko, které tedy voní nádherně, ale za plnou cenu ho mít nemusím :)

    OdpovědětVymazat
  5. minulý týden mi v balíčku přišla miniatura dalšího krému na ruce a teda na mě jsou hydratační právě že dost :) rozhodně nemám pocit, že by se za chvíli vytratil nebo podobně :) navíc oceňuju to, že je ho třeba opravdu málo, tak balení dlouho vydrží.

    OdpovědětVymazat
  6. CE je na SR nedostupne, ale podla opisu mi pripomina kremy loccitane, sice krasne vonaju, ale hydratacia ozaj nic moc, obycajna indulona mi spravi ovela vacsiu sluzbu za zlomok ceny...

    OdpovědětVymazat
  7. Grdeners mi nevoní, nejradši mám Iris, Summer Hill s La Source :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvá recenze není první, která by pěla ódy na krém CE. Nějak mi za tu cenu neláká výrobky zkoušet. To je asi opravdu lepší L'occitane, měla jsem z řady bambucké másloa pak třešňový a oba mi vyhovovaly. Je pravda, že se dají sehnat podobné výrobky za daleko nižší cenu. U mě jednoznačně vede krém na ruce a nehty 2v1 s Arnikou od YR, cena je daleko nižší než CE a umí toho podle mě víc. :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak 600kč je za krem fakt vela.no nie vzdy plati ze to co je drahe je aj kvalitne

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)