sobota 24. listopadu 2012

Eau Roma Water - Lush.

Pěkný sobotní den!

Pro dnešní den to bude zase jedna recenze. Podíváme se na zoubek pleťové vodě od značky Lush, kterou jsem při své první objednávce přihodila do košíku. Jedná se o pleťovou vodu s názvem Eau Roma Water, která je určená pro normální až suchou pleť. Je s růžovo-levandulovou parfemací a má jemně tonizovat pleť. Vhodná je pro suchou, zralou nebo citlivou pleť. Já jsem si zase jako vždycky nějak nepřečetla na jakou pleť je voda určená a i když mám pleť normální až mastnou, sáhla jsem po této. Ale naštěstí v tomto případě to opravdu nevadí. Používám ji na dočištění pleti, každé ráno a každý večer po odlíčení. 




Konečně mohu značku Lush pochválit, voda se mi totiž opravdu zamlouvá. Její vůně je taková hodně zajímavá, nejdříve mi moc nevoněla, ale teďka jsem si na ní zvykla a líbí se mi. Cítit je hlavně levandule. Strašně se mi líbí balení, ta černá lahvička je prostě vážně skvělá. Sice nevidím kolik produktu zbývá, ale to té lahvičce odpustím. Lahvička obsahuje rozstřikovač, ze kterého jsem teda trochu na rozpacích, možná se mi zdá trochu zbytečný. Stejně vodu nanášíte na vatový tamponek a tam prostě rozstřikovač nepotřebuji, ale jako dobře, beru to :) No a na závěr jak voda plní svojí funkci. Musím říci, že jsem si ji fakt oblíbila a u tohoto produktu bych byla ochotna do Lushe znovu zainvestovat. Jak jsem psala, parfemace je příjemná, pleť vyčistí opravdu důkladně a po jejím použití nemám pleť nijak ulepenou. Jemná parfemace na pleti i zůstává. Problém jsem s ní neměla žádný, žádné štípání, zarudnutí, nic takového. Mám dokonce pocit, že od té doby co ji používám, nemám už t-zónu tak mastnou. Plusem je určitě i její přírodní složení. 

Za sebe ji tedy mohu doporučit, jsem s ní vážně spokojená a pokud bych náhodou ještě někdy Lush objednávala nebo měla cestu do Prahy, tak nad touto vodou budu vážně přemýšlet. Jediným mínusem je pro mě ta trochu vyšší cena, za 100 ml zaplatíte 140 Kč (já ještě před časem platila 130,- Kč). Seženete buď v kamenné prodejně v Praze nebo zde.

A co vy a Lush? Máte s nějakou pleťovou vodou od Lush zkušenosti?


11 komentářů:

  1. Jejda a kde jsi k ní přišla? Máte v Pardubicích Lush?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, LUSH je jen v Praze. V Palladiu

      Vymazat
    2. Vždyť píše, že ji přihodila při své první objednávce do košíku, tak předpokládám, že ji koupila v e-shopu. V Pardubicích Lush samozřejmě není, jen v Praze.

      Vymazat
    3. Jak tady píšou holky Evičko, mám to z e-shopu :) Kamenný obchod Lush je jenom v Praze ;)

      Vymazat
  2. Káplas' mi do noty, zrovna dneska jsem hodila na blog článek o LUSH :). Eau Roma jsem nezkoušela, ale měla jsem Tea Tree i Breath of Fresh Air.

    OdpovědětVymazat
  3. Já se přiznám, že Lush nepoužívám... ale možná jej brzy vyzkouším, protože tahle voda vypadá skvěle.. :)
    Milá Skodulko, ráda bych tě pozvala do svého nově otevřeného kosmetického eshopu www.outlet-madalen.cz (snad to nebude znít jako reklama).

    ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy jsem od Lushe vodu na pleť neviděla a nebo jsem zase zaspala a nějaké novinky :)
    Já mám pleť také mastnou, ale od Lushe bych si asi objednala jen něco na vlasy, měla jsem kdysi takovou voňavou houbou do koupele, ale bylo mi asi 11 let takže jsem si to nechala zavřené v krabičce a provoněla jsem si tím skříň :D, všichni se pak ptali co používám za vůni, až ke konci když jsem houbu vyhazovala bylo tam napsané WASH :D tak mi to došlo.

    OdpovědětVymazat
  5. od Lushe bych taky zase něco brala! :) jenže já chci pořád něco, tak na něj nějak nevyzbývá :D brala bych nějaký sprcháček z jejich limitované edice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem byla s věcmi z Lushe zatím spokojená, ale přípravky na obličej jsem zatím nezkoušela. Jsem prostě na některé věci konzerva ob zvlášť po tom, co jsem měla v zime nepěkný ekzém...

    OdpovědětVymazat
  7. Používám tu vodu Tea Tree a jsem hodně spokojená :) Myslím si, že přípravky na čištění pleti a šampony mají fakt super.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak příště musím vyzkoušet Tea Tree :) děkuji za tipy! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)