středa 15. srpna 2012

Zeleno-vínové.

Pěkný středeční den!

Dnes opět trochu později, ale bohužel absolutně vůbec nestíhám. Poslední dny jsou těžce pracovní a já už jsem vážně unavená, ale nedá se nic dělat, musím něco vydržet. :-)

Tentokráte pro vás mám pro změnu zase jedno líčení, které jsem vytvořila asi před týdnem pomocí pigmentů, které jsem prvně zkoušela. Jde o nějaké neznačkové pigmenty, takže jsem od nich nic extra nečekala, ale byla jsem velmi mile překvapena - jak z výdrže a kvality, tak z barev. Nakonec jsem sáhla po tmavě zelených a doplnila je vínovými a myslím, že se celkem zadařilo. Alespoň mě se toto líčení strašně líbilo a dokonce si ho všiml a pochválil ho i přítel. A to už je co říct, věřte tomu :-)




Pigmenty - noname,
řasenka - Big Lash Essence,
tónovací krém - My Skin Essence,
pudr - E.L.F.,
rtěnka - Rimmel,
báze pod oční stíny - Essence,
korektor - Oriflame.


18 komentářů:

  1. Je moc krásné ;) Zajímal by mě nějaký tutorial, jak se líčit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šíleně moc se mi líbí, jak si líčíš oči :) Já na to nemám nervy a hlavně čas :D

    Zvu Tebe i tvé čtenáře na mou giveaway :)
    http://shout-out-for-fashion.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mám ráda decentní, barevné líčení..:) moc ti sluší ;)

    http://kosmetika-recenze.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi to, ale kdyby ta spodní linka byla jednou barvou, tak by se mi to asi líbilo víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinak ještě otázka.. co říkáš na tu bázi od Essence? :)

      Vymazat
  5. pěkně barevné, moc se mi to líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to moc pěkně :)
    tak to se ještě nestalo, že by si můj přítel všiml nějakých stínů :DD

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá moc hezky! Já chci vyzkoušet pigmenty od Essence, až budou k dostání v ČR teda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko už jsou k sehnání i u nás, např. Rossmann by je měl mít :)

      Vymazat
  8. Jeee, tohle je super :) chválím za to, že jsi nepoužila linky, vypadá to i tak dost dobře

    OdpovědětVymazat
  9. Dělá ti to krásné oči... ale tohle podle mě pgmenty nejsou :-)

    OdpovědětVymazat
  10. jednoduche, pekne. moc pekne jsi se nalicila :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezká kombinace barev. Sluší ti! :)

    OdpovědětVymazat
  12. ale no tak holky neblbnětě.Vždyť je to hrozný,řasy slepené a o těch očních stínech nemluvě.Vždyť takové "kvalitní" stíny, které vytvoří jenom takovou šmouhu na oku, jste měly určitě každá z vás na prvním stupni ZŠ.Navíc červená na oku v jakémkoliv případě vypadá děsně.Nebo nevím co to je za barvu ale vypadá tak,je to tak příšerně pigmentované že to není vidět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Tak ty jsi hustá. A číst tě nenaučili? Je to vínová :D

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)