středa 27. června 2012

Sephora Rouge Shine.

Pěkné středeční dopoledne!

Tentokrát jsem se rozhodla konečně vám přiblížit rtěnku ze Sephory, kterou jste již mohli vidět v jednom z posledních nakupovacích postů. Využila jsem nedávné akce "Starý za nový" a právě tam jsem si vybrala tuto rtěnku. Ve slevě mě stála 145 Kč, běžná cena je tedy necelých 300 Kč. Protože už jsem dlouho chtěla nějakou výraznou "baby pink" rozhodla jsem se pro tento odstín N°16. Je to krásná krémová růžová s malým nádechem do fialova (který foťák samozřejmě sežral) a na první pohled jsem z barvy byla unešená. Stejně tak z jednoduchého a elegantního černého obalu. Už ani nemluvím o vyrytém znaku Sephory přímo na rtěnce, vypadá to skvěle! 


Obal však není vše a podívám se trochu blíže na vlastnosti rtěnky. Rtěnka je hodně krémová. Na jednu stranu je to super - nevysušuje rty, naopak je udrží hydratované. Díky tomu ale rtěnka ztrácí na výdrži a na odstínu. Ve skutečnosti odstín není tak sytý, jak se na první pohled může zdát a výraznější odstín na rtech získávám až po několikerém přetření. A to ještě ne takový odstín, jaký jsem si představovala. Prostě a jednoduše díky hodně krémové konzistenci nejde rtěnka pořádně nanést. O výdrži ani nemluvím, tady jsem zklamaná nejvíce - do hodiny je rtěnka pryč a je třeba obnovovat. Jídlo ani pití nepřežije ani náhodou, takže ji noste pořád při sobě. Řekla bych, že je to spíše něco mezi balzámem a rtěnkou, kdy skvěle hydratuje rty a chová se jako balzám a k tomu má určitý odstín.. Ale určitě to pro mě není rtěnka, jak si ji představuji a musím říci, že třeba Rimmel rtěnky za stovku mi vyhovují svými vlastnostmi více než tenhle objev. Dodám ještě, že do vrásek nijak moc nezalézá a má lesklý efekt, ten však nevydrží moc dlouho.

Sice to není to, co jsem čekala, ale určitě však není k zahození, nosím ji s sebou velmi často. Vyhovuje mi, ale částečně mě prostě zklamala. Za ty peníze bych od ní čekala trochu více. Nevím tedy, zda vám ji mám doporučit či nikoliv. Někomu kdo nechce, aby rty křičely barvou ji asi doporučit můžu a pokud zvolíte nenápadnější barvu, budete spokojené. Pokud jste pro křiklavější a dlouhodržící odstíny, tak vás tahle rtěnka asi neuspokojí. :-)



Máte někdo s touto rtěnkou zkušenosti? Jste s ní spokojeni?


20 komentářů:

  1. je krasna...taka svieza akurat na leto :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je přesně růžovka, kterou jsme hledala! Půjdu se na ní mrknout, když probíhá ta akce 1+1 :) Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barvička. Škoda výdrže, ale to už tak u krémvých rtěnek bývá. Já mám teď od Revlonu, něco podobného jako píšeš ty, ale vydrží déle a vydrží i přes napití, jídlo tedy moc ne.
    Se rtěnkami od Sephory zkušenost nemám, ale může zase doporučit od L'orealu (jen nevím název řady, ale mají zlatý obav a uprostřed rtěnky je takové hydratčaní jadérko) a ty jsou hydratační a dobře drží.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ono záleží jaký typ jsi si vybrala :), sephora rtěnky jsou ve více typech -jemně krycí a vysoce krycí a ještě je myslím něco mezi tím...od každého odstínu máš možnosti jak moc krycí vybrat,ale tak velký výběr není myslím v každé Sephoře, je to myslím na Václaváku a na Hlaváku..takže ty máš určitě tu jemně krycí, já mám doma vysoce krycí a ta drží jako přibitá celý den a je velice velice výrazná :). Takže ta tvoje určitě odpovídá vlastnostem jaké má mít :). Terka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. příště omrkni vysoce krycí odstíny a uvidíš ten rozdíl :)

      Vymazat
    2. Tak to jsem vůbec netušila..! Mohli by to tam mít někde napsaný :D :)

      Vymazat
    3. je to na těch stojanech napsaný :D, ale bud v klidu já jsem si toho taky nevšimla a pak jsem se hodně divila když jsem si v jedné sephoře vyhlídla jemně krycí a pak ji omylem v jiné sephoře vyměnila za vysoce krycí :D,ale jsem spokojená, ale byl to nákup omylem :D, ted uz si můžu hrát na chytrou :)

      Vymazat
    4. Fakt? Tak to musím příště pořádně čumět :D :)

      Vymazat
  5. Odstín je krásný ale tu výdrž jsem čekala lepší. Já hlavně si hlavně kupuju rtěnky které vydrží, protože mě to nebaví si ji pořád nanášet a upravovat (navíc to např. v metru vypadá celkem blbě :D )

    OdpovědětVymazat
  6. wow odtien je krasny ale skoda teda tej vydrze..no a do benatok sa tesim hlavne koli tomu ze tam byva moja sestra tak teraz pridem ja tam a na jesen ano pride ponakupovat sem:)

    OdpovědětVymazat
  7. já už teď nevím co dřív koupit, když je zase ta akce 1+1 na jejich značku :D Musím si nakoupit do zásoby :D

    OdpovědětVymazat
  8. Zrovna s touto rtěnkou zkušenosti nemám, vypadá docela hezky, akorát s tou výdrží je to škoda, mohla být delší aspoň o hodinu za ty peníze. Když si vezmeš, že bys za ni bez slevy dala tři stovky, tak poměr cena/kvalita rozhodně neodpovídá.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak přesně takový problém mám s rtěnkami od Essence.. i když Sephora a Essence je trochu jiná liga :) Ale když si mohu vybrat, dávám přednost raději těm hydratačním rtěnkám, i když mají slabou výdrž, protože ty hutné na rtech nesnesu ...

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si koupila jednou na Václaváku vysoce krycí, byla mi doporučena, a je to opravdu velice výrazná červená barva. Strašně příjemně se nosí, nelepí, vydří celý den nebo večer :) Tahle barvička se mi taky moc zamlouvá! :)

    OdpovědětVymazat
  11. přesně taková by mi stačilo, má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná letní barvička, ale mně by asi neslušela... :)

    OdpovědětVymazat
  13. v Sephoře nerada nakupuju :-( nevím přijde mi to neosobní a cena většinou neodpovídá kvalitě podle mě...i když tadyta barvička je krásná :-)

    OdpovědětVymazat
  14. odstín rtěnky vypadá pěkně a i dle popisu jejích vlastností si myslím, že to by bylo něco pro mě. já rtěnky nemám ráda. mám raději lesky. rtěnky jsou hutné, velmi výrazné a na mých rtech je pak akorát krásně vidět, jak je mám popraskané a suché .. ovšem neházím flintu do žita a vybírám si rtěnky právě hodně krémové, čím více je něco na rty hydratační, tím lépe :) někdy se na ní zajdu do Sephory podívat :) děkuji za tip!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)