sobota 19. května 2012

Pure Nature.

A jsem tu s dalšími produkty, které jsem v poslední době začala používat. Další dávka kosmetiky z Vánoc od mamky. Jde o řadu Pure Nature od Oriflame a přímo o řadu Aloe Vera & Arnika. Celá řada je s bio výtažky právě z aloe very a arniky. Je s velmi jemnou parfemací, bez alkoholu a hodí se i pro citlivou pleť.


Já z ní mám až na balzám na rty všechny výrobky. Jde o zklidňující gel, zklidňující pleťovou vodu, zklidňující čistící gel a zklidňující krém.


Zklidňující gel - jde o průhledný gel bez parfemace, který má pomáhat stresované, unavené a mdlé pleti. Já ho na obličej moc nepoužívám, protože se mi zdá až moc lepkavý a není mi na pleti příjemný, ale našla jsem pro něj úžasné využití. Gel je velmi dobrý na zklidnění pokožky například po spálení, na drobné ranky nebo já ho používám třeba na zklidnění pokožky po holení. Velmi se mi v tomto směru osvědčil a podle toho, co jsem četla hodnocení, tak nejsem jediná.


Čistící gel - tak tohle je pro mě snad nejlepší výrobek z celé této řady. Gel používám večer po odlíčení na dočištění pleti. Nanesu jej na obličej, pořádně jím obličej umeju a po opláchnutí vodou mi zůstává krásně čistá a jemná pleť. Jsem z něj doslova nadšená a plánuji u něho zůstat (nebo možná zkusím jinou řadu). Díky obsahu pro citlivou pleť se nemusíte bát nějakého štípání a podráždění, dokonce ani mým očím nevadí. Hodně je o něm psáno že vysušuje, u mě jsem si toho vůbec nevšimla, právě naopak mám pleť pěkně čistou a hydratovanou. A jelikož stejně poté používám krém, tak v tom nevidím žádný problém.


Pleťová voda - další velmi oblíbený produkt. Používám 2x denně na vyčištění pleti. Nedráždí oči, příjemně voní, pleť perfektně vyčistí. Možná by někomu mohl vadit takový trochu lepkavý pocit po použití. Ale po pár minutách to zmizí. Já jsem si ji vážně oblíbila. Jako nevýhodu považuju malé balení (150 ml), brala bych větší, celkem rychle mi ubývá.


Zklidňující krém - tento výrobek je pro mě z celé řady největší zklamání. Jak jsem s ostatními výrobky spokojená, tak tento jsem si moc neoblíbila. Vůně je mi příjemná. Pleť je po něm hladká a hydratovaná. Ale všimla jsem si jedné chyby, která je pro mě celkem důležitá - ucpává mi póry. Po pár dnech používání se mi póry strašně zvětšily a začalo se mi více dělat akné. Vysadila jsem ho, začala používat jiný krém a bylo to zase v pohodě.. Trochu mě to zklamalo a nemám už odvahu mazat si s ním obličej. Místo toho jsem ho začala používat na ruce a tam už je to v pořádku, perfektně je hydratuje a rychle se vsakuje. 

Více informací o výrobcích a také hodnocení uživatelů najdete tady.

A já se ptám vás, máte s těmito výrobky zkušenosti? Nebo s jinou řadou Pure Nature?


11 komentářů:

  1. jojo tahle řada není špatná :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten cistiaci gel som presne mala aj ja a bol uzasny, krasne vycisti plet a navyse ta vona mi vyhovuje, strasne prijemna, jemna :)

    OdpovědětVymazat
  3. s tím krémem to naprosto potvrzuji i já - když se večer před spaním natřu, tak se mi ráno pleť leskne jak zrcadlo...o nových bolácích a červenácích ani nemluvě :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle řadu mám také! :)
    Chci Tě pozvat na moji velkou giveaway! http://fashioncosmetics1.blogspot.com/2012/05/1-velka-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Oriflame mám veľmi rada, s touto radou ešte nemám žiadne skúsenosti, ale vyzerá dobre :) pekná recenzia ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná recenze. Zkušenosti s touto řadou nemám, ale vím, že pleťové krémy větší velikosti, ať už od Avonu nebo Oriflamu, mi nevyhovují. Ucpávají póry a přijde mi, že pleť tolik nevyživí. Každopádně ten zklidňující gel vypadá dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já rozhodně nemůžu říct že všechny.. měla jsem od nich spousty krémů a všechny v poho.. akorát tenhle mi nevyhovuje.. a místo něj používám jiný od Oriflame a ten si nemůžu vynachválit.. takže bych neházela všechny do jednoho pytle.

      Vymazat
  7. Ty jo a já jsem ten krém používala nejvíc dlouho i teď občas a v pohodě :)) A to tonikum mi taky hrozně rychle ubývá :( ale všechno to moc hezky voní:))

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám ten čistící gel, akorát mám borůvka a levandule.. ta vůně...mmmm, nádherná..=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z řady borůvka/levandule měla krém a ten byl taky super! :)

      Vymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)