neděle 27. listopadu 2011

1. adventní neděle.

Páni, tak strašně to letí. Přijde mi to jako včera, co sem začala zase chodit do školy a najednou je tu první advent, za chvíli konec semestru, zápočtový týden a zkouškové období.. a když takhle budu pokračovat dál, dostanu se k červnovým státnicím.. Bože, zabijte mě! :D

Ale o tom sem mluvit nechtěla, chtěla sem mluvit úplně o něčem jiném. A o čem..? Třeba o Vánocích! Těšíte se taky? Padá na vás už vánoční nálada? U několika slečen už sem o tom četla. Na mě pomalu, ale jistě vánoční nálada přichází. Dárečky se mi kupí ve skříni, nápady na další dárečky se mi kupí v hlavě. Zvláštní, letos poprvé mě těší nakupování dárečků pro ostatní více, než pro sebe.. :D Asi stárnu! :-) Zatímco ostatním nakupuji jako o život, na své dárky ani nepomyslím. Ale tak dobře, ano, v hlavně mám ten foťák, který na mě někde čeká, ale jinak nic moc. Potřebné si vždy koupím sama a více mě potěší rodina pohromadě, než kupa dárků pod stromkem.. Možná si někteří říkáte, že to zní jako klišé, ale já sem za chvíle strávené s rodinou neskonale vděčná, protože je vídám tak strašně málo..! Už se těším, až se natáhnem celá rodina k telce a budeme si užívat společné chvíle.

Zrovna včera tu rodiče byli. Tak mi udělali radost, že mě poctili návštěvou. Mamka mi přivezla nové výrobky na vyzkoušení, abych měla o čem psát recenze a přivezli mi mikulášskou nadílku (nebudu zmiňovat, že to nejdůležitější - adventní kalendář, mi nepřivezli :D). Sice se tu dlouho nezdrželi, ale už jenom to, že se tu za mnou stavili, mě potěšilo. :-) Jak já je miluju!


A dneska sem měla opět radost, když sem uviděla u Ondího doma osm krásných zdravých štěňátek, které se dnes v noci narodili naší závislačce Báře (labradorský retrívr). Jsou úžasný, je jich osm, tři kluci jsou černí jako uhel a zbylých 5 štěňátek je krémových. Nádhera. Už se nemůžu dočkat až trochu povyrostou a já si s nimi budu moct hrát.. A to by mohlo být už o Vánocích.. :-) Až bude možné je fotit a hrát si s nimi, určitě o to nepřijdete!
Ale tím dobré zprávy a pocity končí. :D Zítra opět do školy, na bakalářku sem ani nešáhla (hmm, to by mě zajímalo, co vedoucímu za měsíc odevzdám!) a zítra se mi do školy vůbec nechce. Navíc dnes byly zveřejněny výsledky testu z minulého pondělí, hmmm, nic moc. Nevím, nevím.. Ale zítra si půjdu alespoň spravit chuť do drogérie a do H&M. :-) V H&M mají mít novou vánoční edici kosmetiky, tak doufám, že dorazila i k nám! A navíc tam potřebuju koupit jeden dáreček. No a drogérie je již mojí pravidelnou zastávkou.. Nějak sem poslední dobou blázen do kosmetiky! :D Ale to jste si jistě všimli..

A tímhle bych raději skončila s vyléváním svého srdce. A teď mi řekněte něco o vás. Nakupujete už dárky? Co máte pro své blízké? A co si přejete pod stromečkem nejvíce vy? Sem zvědavá tak mi to napište! :-) Tak zase někdy příště. Mějte se krásně a zítra přeju úspěšný start do nového týdne! 

Pěkný večer!

P.S. Včera přibyli čtyři noví čtenáři! Páni, ani nevíte, jakou radost sem měla! Vítám Vás tu a doufám, že se vám tu budu alespoň trochu líbit! :-)

13 komentářů:

  1. Ahojky, z těch nových čtyř čtenářů jsem jeden já:) Tvůj blog jsem objevila včera a projela jsem hned snad úplně všechny články od tebe..je to tady úžasný, určitě sem budu chodit každý den.
    S těma dárkama ti závidím, já nemám koupenej ani jeden :(. Už jsem z toho docela nervózní :D....Tak se měj hezky, těším se na další články :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych se strašně ráda těšila, ale nějak na mě padá depka ze školy :( Já bych chtěla pod stromek Miss Dior, ale je strašně drahá a nevím, jestli to můžu po Ježíškovi chtít... Každopdáně si advent užívej :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zatím mě vánoční nálada míjí, dokonce nemám žádný dárek. V týdnu se ale s přítelem chystáme na brněnské vánoční trhy, takže si myslím, že už to na mě přijde, miluju je! :)

    http://kosmetickerecenze.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Vánoční nálada už na mě také padá - ráda si prohlížím vánoční výzdobu :-) Nad dárky přemýšlím (jeden jsem už konečně pořídila), ale zároveň bych to všechno kvůli škole nejradši oddálila.

    http://tothemoonandback-eli.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vánoční nálada už na mě také padá :)

    OdpovědětVymazat
  6. O zkouškovém mi ani nemluv! :D Dárky ještě nemám, měla bych už začít kupovat. Ale my si daváme maličkosti, spíše je to o té atmosféře a že je rodina pohromadě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem se na Vánoce skoro vůbec netěšila, ale dneska se mi povedlo ukecat mamku a zatáhnout ji do zverimexu, do kterého si chvilku před Vánocema půjdu pro toho nejdokonalejšího králička, který vypadá snad víc plyšově než plyšák.. Aaaa, já se tak těším, jen si na něj vzpomenu :))
    Adventní kalendář je i pro mě nejdůležitější část mikulášské nadílky - a když mi potom někdo sní byď jen jedno okýnko, jsme z toho na nervy!! :D
    Doufám, že Ti to s tou bakalářkou vyjde, já teprv dnes začala dělat seminárku, kterou mám za chvilku odevzdat a čekají mě ještě další dvě.. ajajaj!

    OdpovědětVymazat
  8. Já už mám nakoupeno na vánoce. Nakupuji vždy postupně už od září, jelikož s prosincové výplaty bych to najednou nedala :D A k vánocům jsem si přála knihy, tak budou knihy ... snad ty, co jsem si přála :/ :D

    OdpovědětVymazat
  9. Bezvadný pohodový článek :), moc ráda jsem si početla, jinak co se dárků týče, já takový ten předvánoční shon moc nemusím, nejradši bych byla kdyby se jen rodina v pohodě sešla a na dárcích mi nějak nesejde, nejsem náročná, mně stačí k radosti nějaký lak nebo rtěnka a to si většinou nakonec stejně koupím sama, ani si nic celkem nepřeju, snad jen pohodu a zdraví :).....

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkný článek - přečetla jsem už ho v práci, ale nejdou mi přidávat komentáře. Tak až doma můžu komentovat. :) Těším se na recenze výrobků na fotce. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jé to jsem si teď taky chtěla objednat z Oriflame :)
    Dárky nakupujeme jak o život :D A letos si přeji jako každý rok převážně oblečení a kosmetiku :))

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju za vaše milé komentáře! :)
    Lenčaa: Jsem ráda, že se ti tu líbí a jsi určitě vždycky vítaná! :)
    Eli: Jojo s tím musím souhlasit, kvůli škole bych byla taky nejradši, kdyby se ty Vánoce tak neblížily.. :D ale s tím se bohužel nedá nic dělat.. :-/ a tak mi nezbývá než se těšit na Vánoce a netěšit se na to po Vánocích.. :D
    Nellie K.: Jéé králíček, tak to se máš! :) taky bych brala domů něco chlupatého na mazlení :D a s kalendářem sem na tom stejně, jak mi na něj někdo šáhne tak je zle.. Vloni sem se se ségrou kvůli němu poprala.. :D (v 20 letech!) :D
    lovelyhair: Děkuji, od tebe mě to těší, Péťo! :) A musím souhlasit, taky mě nejvíc potěší rodina pohromadě :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)