pátek 28. října 2011

V pátek je svátek.

Ještě před chvílí sem měla hlavu plnou myšlenek a věděla sem, co chci psát. Zasednu k počítači a najednou mám v hlavě prázdno. Nechci si tu zase stěžovat a psát, jak můj život stojí za prd (i když stojí za velké prd!), už na to nemám sílu. Nechce se mi o tom ani mluvit, nechce se mi na to ani myslet. Dneska mám svátek. Chci vypnout hlavu a mít v ní chvíli čisto, ne jenom samé temné myšlenky. Všechno jde do kytek, ale já na to prostě nechci myslet. Aspoň ten jeden den. Pustím si Coldplay a vypnu mozek. 

Doufám, že vy si užíváte prodloužený víkend a že vás čeká  něco pěkného. Některé určitě čeká příprava halloweenské masky. Za co půjdete? A slavíte Halloween? Já sem docela koukala, že tenhle americký svátek se u nás slaví čím dál tím více a stává se stále oblíbenější. Mě se ten svátek strašně líbí, ale nijak ho neslavíme, kromě dlabání dýně a pocitu, že ten den jsme mrtvým nejblíže z celého roku. (Nemůžu si pomoct, ale prostě tomu věřím.)

Tak a abych tu pouze planě nežvanila, něco tu pro vás mám. Včera sem u Simone objevila tuto poukázku a úplně mě nadchla. Proto se s vámi o ni chci podělit a doufám, že Simone to nebude vadit. Ale jelikož F&F je vcelku dostupná značka (ve všech řetězcích Tesco) mohla by se tato poukázka hodit i vám. Mě se v F&F líbily kabáty a boty, proto hned v pondělí plánuju návštěvu obchodu a určitě tuto slevu využiju. Co pro tuto slevu musíte udělat? Stát se fanouškem F&F pro ČR na facebooku, stáhnout si a vytisknout tuto poukázku a pak už jen vybírat a nakupovat! Po předložení poukázky na kase by vám měli slevu odečíst! :-) Ale pozor, platí pouze do 4.11!!!! 


Přeju pěkný dnešní den a nadcházející víkend! :-)

6 komentářů:

  1. tak to řekni těm dutejm hlavám :D já si taky myslím, že je to mp4, ale je to pojmenované jako mp3, takže čím dál častěji píšu mp3/4 anebo "mp3" :D no a Halloween taky zbožňuju, je to naprosto kouzelný, ale nijak to neslavím...

    OdpovědětVymazat
  2. Já právě Halloweenu moc nefandním. Pro mě jsou to dušičky, zajdu na hřbitov, zapálím svíčky za ty, co už tu s námi nejsou a věnuju ten den vzpomínkám.

    OdpovědětVymazat
  3. škoda že se do Tesca nedostanu, hned bych toho využila :)

    OdpovědětVymazat
  4. já Halloween miluju, je to můj nejoblíbenější svátek hned po Vánocích, hrozně mi vadí, že u nás se neslaví tak jako v Americe, pro mě to je nejmagičtější den v roce a taky věřím tomu, že jsme mrtvým nejblíž. Šla bych na Halloweenskou párty, vždycky jsem chtěla, ale v Praze to nemá cenu.

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)