sobota 17. září 2011

Giveaway 01 - Ukončeno

Milí čtenáři! Mám tu pro vás v dnešní sobotní podvečer překvapení! Je to tu, první GIVEAWAY! Přiznám se, že sem nečekala, že se tu objeví takhle brzo, ale VY jste mě dnes příjemně překvapili, když se vás tu sešlo rovných 50. Mám z toho neuvěřitelnou radost a ráda bych vás něčím odměnila za vaši přízeň. Nemohla sem se toho dne dočkat, cenu mám pro vás již pár dní přichystanou a čekala sem jenom na to číslo, ale že to bude takhle brzy sem nečekala ani ve snu.. Děkuju vám za vaši přízeň a doufám, že vás tímto alespoň trochu potěším..!

Takže hurá do toho! A o co že si můžete zahrát...? 



Na jednoho šťastlivce tu čeká náramek, který se mi strašně zalíbil a myslím, že na podzim rozzáří každý outfit a oční stíny v černo-šedivé kombinaci. Není to nic extra, ale myslím, že malou radost by to udělalo každému.. :-)

A co pro tuto výhru musíte udělat..?

1. Být pravidelným čtenářem mého blogu.
2. Napsat do komentáře váš e-mail na kterém vás dostihnu.

Giveaway potrvá do 30. září 2011.

A teď už jen stačí, aby se štěstí usmálo právě na vás! :-)

Dodatek: Giveaway je pouze pro české a slovenské čtenáře.

Výherce: