pondělí 25. července 2011

Favourite: Films

Protože stále nemám žádnej outfitovej post (v tomhle se vážně fotit nedá nebo není času nazbyt), rozhodla sem se zahájit novou kategorii. Kategorie se bude nazývat Favourite v ní budete moct sledovat moje nejoblíbenější věci. Dneska bych ráda začala filmem, protože sem celkem filmovej maniak. A v budoucnu budu pokračovat seriály, knížkami, písničkami, atd, atd... Už na začátku sem psala, že tohle nebude typický Fashion blog, takže to začnu dodržovat.. :D :) Takže dost keců a tady je TOP 10 mých filmů:


Harry Potter (celá série) - prostě dětská láska, která mi zůstala do dneška.. A ještě dlouho mi zůstane..! Moje dětství, dospívání i dospělost.. a věřím, že mi to vydrží až do stáří, kdy si budu zachumlaná do deky v důchodu číst znovu knížky! :)

 

Twilight Sága - Něco obdobného jako u Harryho. Akorát stokrát intenzivnější...!! Nikdy sem z ničeho nešílela tolik, jako z téhle ságy!! A už teď nevím, co budu dělat, až mi skončí filmová série! Ovšem kdo viděl či četl mě určitě chápe. Edwardovi se prostě nedá odolat!


 Zápisník jedné lásky (The Notebook) - Film u kterého sem probrečela nemálo kapesníků a zas a znovu mě rozpláče, když se na něj podívám. Ta celoživotní a intenzivní láska v tomhle filmu je až k neuvěření!


 Milý Johne - Oblíbení herci v krásným filmu. To nedělá dobrotu! Opět vždy brečím. Nejkrásnější příběh, kterej nemá zrovna šťastnej děj, zasazen do dnešní doby.. Navíc krásnej Channing Tatum. Krása!


Jíst, meditovat, milovat - Julii Roberts sem nikdy neměla ráda. Až do doby, než sem shlédla tenhle snímek. Od té doby na ni nedám dopustit. Navíc v obležení krásných a charismatických herců jako je James Franco a Javier Bardem.. Nejvíc inspirativní film, že pokaždé když ho vidím mám chuť odjet hodně daleko a svůj dosavadní život hodit za hlavu.. :D :) Navíc film zasazen do krásného prostředí!!! Bravo!


Velmi nebezpečné známosti - o krutosti mládeže, lásce, zradě a nenávisti. Nádhernej film s moc špatným koncem! Ale jeden z nejúžasnějších filmů, co sem kdy viděla. Vážně se mi dostal pod kůži!


 Chceš mě, chci tě - moje oblíbená komedie s okouzlujícím Gerardem Butlerem v hlavní roli. Mňamka!


 Marley & Já - není to tak úžasnej intelektuální film, nemá dokonalej děj ani herecké výkony... Ovšem svým citům při něm dávám průchod, protože sem si tenhle příběh v podstatě sama prožila, včetně toho konce. Při tomhle filmu sem brečela nejvíc ze všech filmů. U žádnýho sem neměla tak protichůdné pocity jako u tohodle. Nikdy na něj nedám dopustit.


 Sex ve městě - Miluju tuhle dokonalou čtyřku žen! Naprosto bombastické baby, které mají nadhled. Nehledě na módní inspiraci, kterou filmy (i seriál) zcela přetékají!


Hříšný tanec - Každej zná, každej viděl, ale málokdo to viděl tak často jako já. "Baby, nebude sedět v koutě." Mluví za vše. Roztančí mě pokaždé když ho vidím. Na tu dobu je ten film naprosto bezkonkurenční a vážně se nedivím, že získal Oscara. Tleskám, chválím! Patrick Swayze mě dostane i po těch letech! :) 

Bylo hrozně těžký vybrat deset nej. Ono by se jich našlo dalších tak 50. Tohle je jen pro představu. Není to kdovíjaká nádhera a nebudu zapírat, že moje oblíbený filmy jsou zpravidla braky, ale sem ráda, když si u filmu můžu odpočinout, vypnout a nechat se unášet a ne koukat na intelektuální filmy a ještě u toho přemýšlet.. :D Samozřejmě mám ráda i jinej žánr, mám ráda třeba psychologická dramata (Requiem za sen), horory, taneční filmy, thrillery a spoustu dalších.. A poznámka na konec: Filmy nejsou nijak seřazeny podle oblíbenosti! Možná ty první 2 souhlasí, ty jsou nej, ale zbytek už není nijak uspořádán! :)

A teď jste na řadě VY! Jaký je Váš nejoblíbenější film? Žánr? U čeho se rozbrečíte?? Povídejte, přehánějte!!!

8 komentářů:

  1. Páni,máme stejný vkus :) ! Úplně nejoblíbenější je Hříšný tanec,Harry, Zápisník jedné lásky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Twilight Saga- my favorite movies and books! And HP also!! :)) That are the books for all time. :)


    Pls visit my blog and if you like it, follow me. :)http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Twilight Sága, Milý Johne, Chceš mě, chci tě, Marley & Já (preplakala som celý film) a Sex ve městě = moje najobľúbenejšie filmy :) tie ostatné si samozrejme musím pozrieť ;)

    http://angienikollfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak můj vkus zase nemůže bejt tak divnej :D :) sem ráda, že se našli i jiní fanoušci :)

    OdpovědětVymazat
  5. The Ugly Truth and Sex and The City 1,2! <3

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som sa rozplakala akurat u jedineho PS I love you...Hrozne smutny film :((

    OdpovědětVymazat
  7. mě tedy jíst, meditovat, milovat zklamalo. Čekala jsem mnohem víc na to, jak všude měli dokonalé reklamy.

    OdpovědětVymazat
  8. Sranda, trefila ses přesně do mého vkusu:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)