neděle 26. června 2011

Sunday.

Mé šedivé nedělní odpoledne se změnilo v nádherné ve chvíli, kdy sem otevřela stránky Bloggeru a našla tu 5 komentářů (Ano, beru v úvahu, že 2 jsou pouze reklamní..) a 3 pravidelné čtenáře! Mám upřímnou a obrovskou radost.. a kdyby to takhle fungovalo dál, tak bych se vážně nezlobila! :-) A nejzajímavější  na tom je, že sem v podstatě ještě pořádně nic nenapsala, to má teprve přijít! ;)  No páááni! Já jenom ČUMÍM ZÍRÁM! Skáču tu div ne 2 metry do stropu!

Ale vezmu-li v potaz myšlenku, že mě v úterý čeká další pokus zkoušky ze statistiky, moje radost mě opět opouští a já trpím i nadále depresemi! Víte co fakt nemám ráda? Ten pocit, že všichni Vaši spolužáci už mají volno, zvládli zkoušky levou zadní a vy se neustále prdíte s dalšími a dalšími marnými pokusy zdolat tu zkoušku. Je to nemilé, nemálo to člověku snižuje sebevědomí!
Taky ste měli někdy takové stavy, kdy se Vám vůbec nic nechtělo, resp. že se Vám nechtělo něco, co ste prostě dřív nebo pozdějc udělat museli, ale ne a ne se k tomu donutit? I kdyby Vás na nože brali, tak se k tomu nedokážete dokopat? Jo, tak přesně v takových stavech se já poslední dny nacházím neustále...! Vím, že to prostě zdolat musím, že se to musím naučit, ať chci nebo ne, ale prostě se nedokážu sebrat, vzít ty sešity, sednout si a makat na tom...! Achjo, to zase dopadne...! :(

Přeji příjemný zbytek neděle!
Skodulka

P.S. Uvítám radu, jak dát do sloupku toplist a formspring! :-) Děkuji, předem!
 

2 komentáře:

  1. :) Znám ten pocit, taky jsem jásala a pořád jásám nad každým kometářem :) A nic si z toho nedělej, já jdu ve středu na pátý pokus jedné zkoušky a jestli to zas nedám, tak už fakt nevim, co budu dělat...všichni okolo mně už maj nějakej titul, já furt nic a ještě minimálně rok nic nebude...Takže v úterý budu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nejsi jediná, nic si z toho vážně nedělej, protože jinak se zblázníš - vím, o čem mluvím, loni jsem byla zralá na cvokaře a dostávám se z toho ještě dnes. Pomohl mi hrozně moc přítel, se kterým jsme se v tu dobu dali dohromady. Já jsem na bakaláři 4. rok, musím přerušit, abych neplatila, státnicovat můžu až za rok...Hlavu vzhůru :)
    Ty masky jsou fakt z HM, ale je fakt, že v nekterých HMkách jsem je neviděla...zkus se zeptat :) Ta malinová mě nadchla :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)