úterý 28. června 2011

K nezastavení.

Když se jednou dám do nakupování, tak nevím, kdy přestat. Dneska sem svoji mánii opět dokázala. Ale kdo by odolal slevám a věcem stojícím 100 Kč?? Já rozhodně odolat neumím! :) Takže hnedka po příjezdu do Pardubic sem místo do školy, zamířila s Ondínkem do města. Moje první kroky mě vedly do Terranovy, kde sem vlastně i zakotvila...! Takových slev a takových krásných věcí, že sem nevěděla kam se mám dřív podívat a co si vlastně koupit. Vyzkoušela sem několik triček, šatů, podprsenek, doplňků... A nakonec sem se rozhodla takhle:

3x tričko, kabelka a pásek - Terranova, 1x tričko NYC ke kosmetice ZDARMA.

A aby toho nebylo málo, rozhodla sem se zamířit do Rossmanna, pro trochu kosmetiky. Protože poslední dobou sem více než posedlá všemožnýma zlepšovadlama a zkrášlovací kosmetikou.. :) Takže k tomu přibylo toto:

Tužka na oči, oční stíny a make-up - Essence; Ořezávátko, tvářenka - NYC; laky na nehty: růžový - Essence, zelený - Miss Sporty, žiletky - Rossman, časopis Elle.

A moje "velké" nákupy sem završila posledním číslem Elle, které sem si musela koupit, protože sem měla už přímo absťák! :-)

No, tak peněženka je nyní prázdná, v mé hlavně se vytváří výčitky, prodejci mají svoje zisky.. ale co, jsem spokojená! :-) Hlavně musím své nakupovací mánie zarazit nebo mi brzy v peněžence vážně nic nezbyde...!

Skodulka

P.S. Omlouvám se za blbé natočení fotek, ale prostě se mi to tak nahrává a nevím, jak to změnit! Děkuji za pochopení! :-)

3 komentáře:

  1. Téééda! Tomu říkám nákup :) Líbí se mi to tílko s mašlí (nebo co to je), vlevo dole na prvním obrázku :) S těma fotkama se mi to stává taky. Poradím otočit je v počítači (klidně vzhůru nohama) a pak zase zpátky do normální polohy. A mělo by se to načíst správně :)
    A děkuju za komentář, jsi mi vážně moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že to pomohlo :)
    Jak to? A já ti držela palce :( To mě mrzí...a co teď dál? V září? To zas neni tak hrozný, já vim, trochu blbý se přes léto učit, ale tak...to už určiě dáš :) No, já jsem se učila celý dopoledne, tak uvidíme zítra v půl 12. Snad to dám, protože jestli ne, tak už mi asi fakt jebne, to se jinak říct nedá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc! :) A taky držím palce! Musíme se s tím nějak poprat, když už nám to tak leze na nervy, přece TO nenecháme vyhrát! ;)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mi udělá obrovskou radost! Děkuji! :)